V kuchyni seděla sestřička, která pila čaj a k tomu přikusovala bábovku. Já jsem si z vzala misku a do ní nasypala cereálie, a zalila je mlékem a potom si sedla ke stolu. "Holky už musíme jet". Ozvalo se z chodby,"No jo, už jdeme". Otráveně jsem odpověděla . Jeli jsme autem zhruba 15 min, "už jsme tady!" Podívala jsem se z okínka a viděla jsem obrovskou školu a u ní spoustu lidí . Mamka s taťkou šli doprovodit sestřičku do školky , která byla kousek od školy,Já jsem do školy šla sama. Protože škola byla jako bludiště , tak jsem zamířila do ředitelny . Tam byla simpatická hnědovlasá paní ředitelka . Všechno mi řekla a doprovodila mě až do třídy . Když jsme vcházeli do třídy , klepali se mi ruce a měla jsem strach. Najednou jsem viděla učitelku Barnett. Usmála se na mě a řekla:" toto je vaše nová spolužačka! "Ahoj...." řekla jsem . "Sedni si támhle k oknu." Oznámila Barnett. Já jen přikívla a sedla si. Den proběhl v celku dobře, po výuce jsem si dala tašku do skříňky a šla na oběd . Na tác jsem si dala jídlo a pití . Sedla jsem si k prázdnému stolu, po chvíli si ke mě přisedli tři holky, které si semnou začali povídat . Jedná se jmenuje Molly, druhá Sophie a třetí Lucy. Po obědě jsem čekala před školou byla v autě mamka. Nastoupila jsem si do auta, a mamka se ptala:" jak bylo ve škole?" Fajn" pousmála jsem se. Když jsme přijeli domů všechno jsem mamce a taťkovi vyprávěla . Najednou mi zvonil mobil, hele volá mi Abbie! Měla jsem radost, a hned jsem ji to zvedla. Volali jsme spolu hodinu, a to jsme si toho měli co říct .
ČTEŠ
Jsem šikanovaná
AventuraAhoj jsem 14 - letá holka,jmenuji se Bethany. A v tomto příběhu se s vámi chci podělit o nepříjemný zážitek - konkrétně o šikanu. Je to opravdu těžké,pokuď ste zažily šikanu víte o co se jedná. Napište mi do komentáře váš názor.