Poslední den ve škole

195 11 4
                                    

Dneska jsem naposledy v škole. Před chvílí jsem se vyhrabala z postele, a šla rovnou do koupelny. Vyčistila jsem si zuby. Opláchla obličej.Pak jsem si dala řasenku a eos. Nakonec jsem si umyla ruce a namazala si je mým oblíbeným krémem. Potom jsem se šla převlíct. To je ta horší část. Vždycky dvě hodiny si ráno vybírám oblečení. Vzala jsem si černou sukni silonky a bílou košili. Rozčesala jsem si vlasy a udělala si drdol. Protože většinou ráno nestíhám snídat, tak si snídani beru na cestu. Šla jsem do kuchyně a do svačinového pytlíčku jsem si dala toast s pomazánkovým máslem,salátem a rajčaty a potom jabko. Do láhve jsem si nalila džus. K snídani jsem si namazala chleba Nutellou. Do tašky jsem si dala svačinu a pití. Obula jsem si lodičky. Na rameno jsem si dala tašku, do kapsy jsem si dala mobil a klíče. A do jedné ruky chleba s Nutellou. Táta už byl v práci, a máma chystala svačinu sestřičce. Řekla jsem:" Ahoj!" a zavřela za sebou dveře. Vyšla jsem z baráku a tam už byl autobus. Já jsem běžela abych ho stihla, zadejchaná jsem si sedla do busu vedle Abbie. A při cestě jsme si povídali a já jedla snídani. Za 10 minut jsme byli ve škole. U skříňky jsem si přežila boty a šla do třídy. Takže jsem vám řekla jak probíhá moje ráno. Ve škole se nic zajímavého nestalo. Po obědě jsem s Abbie šla do parku povídali jsme si a pak jsme ještě byli u nás. Bylo to super, užili jsme si to. Pak jsme se dlouho loučili. Já jsem začala brečet a řekla jsem:" Šes ta nejlepší kámoška jakou jsem kdy měla mám tě moc ráda, na té nové škole to bez tebe nepřežiju! Abbie mě obejmula a se slzami v očích řekla:" já tě mám taky moc ráda! Budu ti psát a volat. Já jsem řekla:" já tobě taky! Když jsme se rozloučili já jsem šla do pokoje. Lehla jsem si, a furt brečela. Chtěla jsem být sama. A s nikým jsem ten den nepromluvila. Ráno jsem si po snídani šla dobalit. Nějaký nábytek máme už přestěhovaný. Dneska přijeli 3 auta kam jsme dali nábytek atd. V mém pokoji už nic není jen matrace na které spím. Dneska je sobota a my se zítra stěhujeme. Takže si užívám poslední den v tomto domě. Teď jsem si nakrájená jahody, a dala si je do misky.
Zapla jsem si písničky na Spotify. A teď si píšu s Abbie a pojídám u toho jahody. Podívala jsem se kolik je hodin a najednou už je osm hodin večer, nějak to uteklo. Táta na mě z obýváku volá:" Bethany do prosím umýt nádobí! Já jsem řekla: nojo už du! Řekla jsem s otráveným hlasem. Když jsem umyla nádobí řekla jsem si že si půjdu dát vanu, šla jsem do koupelny. Pustila jsem voda, a čekala jsem až se mi voda napustí. Mezitím jsem si šla číst knížku hvězdy nám nepřály, přečetla jsem jenom jednu kapitolu. Knížku jsem si položila na stolek. Vzala jsem si pyžamo a kosmetiku. A šla do koupelny, vana už byla napuštěná. Tak jsem si tam přidala mojí oblíbenou pěnu. Ve vaně jsem byla asi třičtvrtě hodiny. Když jsem ní vylezla, prevlikla jsem se do pyžama , vzala si župan a papuče. Protože nesnáším mokré vlasy, tak sem si je vyfenovala a učesala. Použila jsem na obličej
Odličovací mléko a protože mám furt vysušené rty, hydratovala jsem si je zase eosem. V kuchyni jsem si udělala kakao a pak zase zalezla do pokoje. Lehla jsem si , byla na mobile. A pak šla spát.

Jsem šikanovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat