*Paweł (Bladii)*
Wstałem i poszedłem do teleport-era(dla nie kumatych WC xD).Po drodzę zobaczyłem Andrzeja(Admiors),który spał w swoim otwartym na oścież pokoju.Miałem chęć by go obudzić ;> Wziąłem Filke(czyli mojego kota ._.)i położyłem ją na głowie Andrzeja,w tym samym czasie uciekłem do toalety.Żeby nie było,że to ja...ale przecież mieszkamy tylko w dwójkę .-. Ło fuck... *face palm*
Szybko umyłem zęby i uciekłem do pokoju.Ubrałem się w moją czarną koszulkę z wydrukiem Elo Elo! I moją krzywą mordką ;> do tego dżinsy i oczywiście gumowe bransoletki na rękę.
Idąc coś zrobić do żarcia,bo naprawdę zrobiłem się głodny,zobaczyłem Andrzeja...Był w górnej części garderoby oszczany xD przez Filke.A dodatkowo wyglądał jak Rock. ;D Zacząłem śmiać się i tarzać po dywanie,dostałem czkawki ._.
*Andrzej*
Obudziłem się...o 9:00.Gdy otworzyłem oczy zobaczyłem w ostatniej chwili,że Filka...szcza na moją koszulkę .-. ... Bladii... Zdjąłem z siebie kota i gdy miałem iść do teleport-era przebrać się to zobaczyłem..Pawła.Sprawce głupiego żartu xD.Gdy miałem mu mówić jakim jest idiotą zaczął się śmiać i tarzać po podłodze...
[Admiros]:O co ci chodzi ._. ?
[Bladii]:XD...nie mogę...xD *czkawka* jprdl... ;D
[Admiors]:No co !!! Wiem,że jestem oszczany przez Filka i?
[Bladii]:Idź do lustra...XD *czkawka*
Ok...Poszedłem do toalety i stanąłem przez lustrem.Zacząłem się śmiać,a za mną w drzwiach staną Paweł i pił wodę,żeby nie mieć czkawki.Miałem...kociego boba na czole xD Wyglądałem jak Rock ;D ...Zmyłem Filkowe gówno z czoła i poszedłem wreszcie się przebrać.
[Admiors]:Policzymy się ;< ... XD
*Paweł*
[Bladii]: XD...ok...ok ;> idę powiadomić Plagę,Diabe'a i Flarka o tym,że zaraz robimy nagrywki!
[Admiors]:Ok...;< *Andrzej ubierał się w pokoju*
[B]:Halo?Siemka Plagus!Dzisiaj nagrywamy,pamiętasz?
[P]:Tak,tak!Już włączam komputer.A kto dziś nagrywa?
[B]:No...nie wiem.Raczej ja i Flarek. ;>
[B]:Aha i zawiadom innych!Dzięki Plagus.
[P]:Okej.To do usłyszenia na Skypie.
[B]:No to ELO ELO! *rozłączyłem rozmowę*
[Bladii]:Admirosie!!!Zaraz zaczynamy!Gotowy? ;D
[Admiros]:Tak jak Filka na zrobienie boba na moje czoło xD.
[Bladii]: XD hue hue... ;>
[Admiros]:Zemsta będzie słodka!Zaczynajmy.
*Plaga dzwoni na Skypie*
[Bladii]:Elo! Elo!
[Plaga]:Siemka!Zaraz zadzwoni Flarek i Diabeuu!
[Admiros]:Ok.To czekamy.
*W tym samym momencie dzwoni Diabeuu i Flarek*
[Admiors]:Lingardium leviosa! xD
[Flarek]:Siemka '-' co tu się odpierdala? ._.
[Diabeuu]:Nie wiem XD! Ok włączajcie nagrywanie!
Lingardium leviosa xD! Siemka ;> To moja pierwsza książka ._. Mam nadzieje,że zostanie przyjęta cieplusio 'w'.Jakieś błędy? Pisać w kom.Jutro wieczorem 2 rozdział .-. chyba... xD See you letter! Bayo <3 (*-*/"\)
CZYTASZ
--YT'bers: Bladii--
Fiksi PenggemarPaweł Diduszko ma 23 lata (2017). Mieszka we Wrocławiu i uwielbia nagrywać filmiki gry/vlogi, z ekipą/bez. Ta książka to...nie jakieś opowiadanie tylko Beka (szczerze :P). Będzie mówić o Bladim i jego Ekipie (Admiros/Flarek/Diabeuu/Plaga/itd.). Więc...