BÖLÜM 1

27 2 0
                                    

Doğum günüme son 1 gün kalmıştı ve ben hala karar verememiştim.Aslında süreç'e gitmek istemiyordum ama gitmezsem güçlerim elinden alınacaktı ve bir daha geri verilmeyecekti.Annem babam arkadaşlarım ve demir ne olacaktı.Tam kara kara düşünürken Annem çağırdı"Asel gelirmisin Kızım"annemin sesini duyunca yavaş yavaş yürümeye başladım"efendim annelerin gülü"sırıtıyordum."Kızım ne yapacağına karar verdin mi?biliyorsun ikisinden birini seçmen lazım."ah evet gitmek veya kalmak çok sıkıcı"hayır biraz daha düşünmek istiyorum"dedim aslında gitmek istiyordum fakat ben onlarsız 1 gün bile geçirmemiştim. Annem"ilerde üzülemiyecegin bir karar ver "dedi."peki" diyerek odama doğru yürümeye başladım.biraz daha düşüneyim derken akşam olmuştu bile kanımı içip bir güzel uykuya daldım.

●●●●●●●●●●

Sabah olduğunda kahvaltımı yaptım ve ilk işim kararımı açıklamak oldu.

"Sanırım ben gideceğim" Annem ve babam duygulanmıştı aynı zamanda ben de duygulandım.aslinda okuluma gittiğim yerde devam edecektim.yeni arkadaşlarım öğretmenlerim ve en önemlisi de dostlarım olacaktı.çok heyecanlanmıstım.

●●●●●●●●●●

Herkesle vedalaştım en son olarak demir kalmıştı.demirin nerede olduğunu biliyordum ve bulabileceğim ilk yere gittim.arkası dönüktü ve manzarayı seyrediyordu.
"Demir" arkasını döndü ve bana baktı   yürüyerek yanıma geldi.durdu ve sarıldı daha sonra söze başladı"eee karar verdin mi prenses" vermiştim üzgün bir surat ifadesiyle ona baktım "evet verdim demir ve gidiyorum.annemi babamı ve seni ço özleyeceğim" dedim ve sarıldık.yanımızda hiçbir şey götüremiyorduk.yani iki üç tane eşya dışında ve ben de kan aldım 2 3 paket yeterdi bile orada kendimiz avlanacaktık."hadi gel seni geçireyim""tamam"Evet gidiyordum .hiç bilmediğim yerlere en çok da hacer i özliyecektim çünkü doğuştan beri en yakın arkadaşımdı.herşeyimizi beraber yapmıştık...

HERKESİ ÇOK ÖZLEYECEKTİM.

(Bu arada medyadaki asel)(okumanızı çok istiyorum okursanız ve vote çok gelirse devam edeceğim ).(bölümler 1 günden 1güne yazılacaktır....♡♡♡♡

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin