MEDYADA SARP VARRR.
"benimkide ASEL memnun oldum"dedim ama hiç cevap vermedi.önümden çok güzel bir tavşan geçti ama ben çocuğu kesmekten maalesef tavşanı farkedemedim.Sarp"asel önündeki tavşanıda mı göremiyosun"dedi.tabiikide gördüm ve tavşanı saydığıma göre 3-4 adımda yakaladım "seninle işimiz var "dedi elini kaldırır kaldırmaz bir tavşanı yakaladı ve nedense bu tavşanın kokusunu alabilmiştim.elimdeki tavşanın bir güzel kanını emdim off çok güzel gerçekten kana susamışım diye aklımdan geçirdim ve yarın okula bakmaya gideceğim aklıma geldi. çok güzel bir "offffffff"çektim."noluyo güzellik""yarın okula bakmaya gideceğim aklıma geldi de ondan offfffffff" dedim "ne okulu bu "lise 3"dedim"iyi bende geliyorum."dedi bende söylecek birşey bulamadım "tamam "dedim yarın şehre inecektik "beni mağaranın önündeki ağacın yanında bekle "dedi "tamam"yavaş yavaş akşam olmaya başladı. Ve sarp yanımdan ayrılınca bende maalesef bulduğum çok görkemli mağaraya gitmek zorunda kaldım akşam yemeğimi içmiştim karnım aç değildi onun için kendime yatacak yer ayarladım ve bugün olanları düşünmeye başladım.
-sarp la tanıştım
-tavşan avladık
-çok güzel hatta aşırı güzel bir mağara buldum derken,demir aklıma geldi normalde her gün demiri düşünürdum ama bugün aklıma sadece 1 veya 2 kere gelmişti.çok garip bir şeydi aslında sarp ı görünce biraz beğenmiştim.ne yani olamaz mi dedim içimden ve uykuya daldım.😴😴😴●●●●●●●●●●
Sabah uyandığımda okula bakmaya gidecegım aklıma geldi ve hemen mağara nın dışına çıktım. Etrafta kimse yoktu onun için mağaraya yakın biŕ butik aradım ama çok uzaktı vampir özelliğimi kullanarak 10 dakikada oraya varabildim.içinde insan yoktu ve bu beni rahatlamıştı.çunku eğer insan olsaydı her an öldürebilirdim.Hemen üstüm e birşeyler bakmaya çalıştım ve çok güzel bir kombin buldum.
Kombinim;
●siyah deri tayt
●siyah-beyaz çizgili tişört
●deri ceket
●düz taban spor ayakkabıKıyafetlerin parasini masanın üstüne koydum.Kombin sıradandı.Ben bu kombini normal hayatımda da giyiyordum.hızlıca mağaranın yanındaki ağaca doğru koşmaya başladım ağacın yanında sarp olmadığı için mağaraya girdim . çantamı aldım . sarı kumrala doğru kaçan saçlarımı saldım ve çıktım sarp oradaydı.arkası dönüktü.onu görünce aklıma demir geldi.
Arkadaşlar yazım yanlışı varsa özür diliyorüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulu
VampireMerhaba arkadaşlar bu daha ilk hikaye umarım beğenirsiniz iyi okumalar...