MEDYADA ASEL VARRR.
Demir le en son görüşmemizde böyleydi. O arkası dönük manzarayı seyrediyordu sonra ben gelmiştim falan filan ışte eskilere gitmek istemiyordum.
"Sarp hadi gidelim"hala arkası dönüktü 5 saniye sonra bana döndü."Tamam asel hadi gidelim." Dedi ve yanıma geldi bazen gülüyordu.bazen ise suratı düşüyordu.ona noldugunu sordum"sarp noldu kötü birşey yok değil mi?"dedim"yok asel kötü birşey değil hem sen boşversene beni okulun ilk gününü tadını çıkarmaya bak"dedi sırıtarak "tamam"dedim.bende sırıttim.
●●●●●●●●●●
Okula geldik okulun dış kapısında VAMPİR OKULU yazıyordu.Sarp ta benimle içeri girince müdürün odasına gittik.kapıyı çaldım ve içeri girdim."Merhaba müdür bey ben okula yeni geldim sınıfimı ögrenecektim.""adın ne Kızım ""asel""11-A""teşekkürler"dedim ve odadan çıktım.
Sarp"sınıfının şubesi ne"dedi."A"dedim.aslında şimdi yüzü gülmeye başladı ve yanımdan ayrıldı.
Bende sınıfımı bulmaya başladım.●●●●●●●●
Geç kaldıgim icin kolidor boştu.Aha buldum 11-A kapıyı çaldım içeri girdim."dersi böldügüm için özür dilerim"dedim ve kapıyı kapattım.içeri girmiş bulundum.sinifta gözümü gezdirdim.ne sarp la aynı sınıftamıyız.olamaz ama şansın böylesi..."adın ne kızim""asel ,hocam""tamam Kızım boş bir yer bul ve otur "dedi bende yer aramaya başladım.Sarı saçlı saçının boyu bayağı uzun bir kızın yanı boştu hızlıca kızın yanına gitmeye başladım."a a a a orası dolu "dedi diğer sıradaki kız.Sadece sarp ın yanı boştu.ben de oraya doğru yürümeye başladım."oturabilirim demi""tabiikide güzellik"sanırım ben bu çocuğa aşık oldum ama aşık oluncak yakışıklılik var yani diye içimden geçirdim.ve sıraya oturdum.
●●●♡♡♡●●●
Sonunda zil sesi çaldı bir anda en güzel sesin bu olduğunu anladım.tenefüste yanıma bir kız geldi kız dışardan bakıldığına göre iyi bir kız gibi görünüyordu ama güzeldi.
"Merhaba yeni geldin değilmi ?"dedi tabiikide "Evet yeni geldim " dedim."okula göz atalım istiyosan"dedi okula girdim gireli ilk önce müdürün odasına gitmiştim.okulu tanımaya ihtiyacım vardı.bir yandan da sarp a nerede diye bakıyordum.
●●●♡♤♡●●●
"Burası da son sınıf müzikal sınıfimız"dedi en sevdiğim şeylerden biri de müzik dinlemek olduğu için çok sevindim yavaş yavaş karnım açılmaya başlamıştı yeni tanıştığım kıza" sanırım ben acıktım hadi birşeyler içmeye gidelim"dedim tamam anlamında kafasını salladı.aaaa yine kızın adını sormayı unuttuğumu hatırladım ve söze başladım."bu arada adın ne "dedim."eylül "dedi "tanıştığıma memnun oldum"dedim ve elini sıktım.....kantinin yanına geldiğimizde tabi iki sadece kan görünüyordu.bizde kan aldık ama hala gözüm sarp ı arıyordu.
Okuyanlara gerçekten çok teşekkür ederim bir de beğenmediğiniz yerler varsa lütfen yorum yapın diğer bölümde görüşürüz.😋😋😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulu
VampireMerhaba arkadaşlar bu daha ilk hikaye umarım beğenirsiniz iyi okumalar...