Dopiero zaczynam swoją przygodę z pisaniem na Wattpad'zie, więc jeśli będą jakieś błędy czy tekst będzie nie logiczny to piszcie w komentarzach, krytyka też się przyda.
W gildii było jak zwykle głośno. Latały stoły, krzesła, a niekiedy nawet beczki i kufle po alkoholu. Cóż... To normalne w tej gildii. Drzwi otworzyły się z hukiem, wszedł do budynku blondyn o brązowych oczach, ubrany w czarną bluzkę z rękawami do połowy rąk, czerwonej kamizelce trochę przydługiej w złote pasy przy rękawach i na dole oraz jako zamek. Ma też na sobie beżowe spodnie, czarne buty i brązowy pas ze srebrną klingą, do którego przyczepiał torebeczkę na klucze. Za nim weszła nieco niższa dziewczyna o różowych włosach za ramiona i brązowych oczach, ubrana w niebieską bluzkę z żółtymi paskami na dole i o góry odsłaniającą brzuch i bez rękawów, tego samego koloru spódniczkę i rękawiczki od nadgarstków prawie do ramion. Na nogach ma brązowe kozaki, a na szyi biały szalik. Chłopak usiadł przy barze, a jego sióstr przy jednym ze stolików. Do chłopaka podeszła dziewczyna w długich białych włosach w niebieskiej sukience i granatowych butach, a zza słupa patrzyła na niego dziewczyna o niebieskich włosach. Niebieskowłosą zauważył chłopak z czarnymi włosami ubrany w szarą bluzkę, turkusową kurtkę z morskimi rękawami i zamkiem, brązowe spodnie i beżowe kozaki.
-Siostra, co tu robisz? -Spytał czarnowłosy.
-Sylvia obserwuję panicza Atsu i rywalkę w miłości, Lisę.
-Sylvia, serio? Nie wygłupiaj się. Poszłabyś na jakąś misję albo z koleżankami na zakupy, a nie uganiała się za tą gwiazdeczką.
-Jak Sylvia ma iść na misję to tylko z paniczem Atsu! -Patrzy gniewnie na brata. Dopiero teraz było widać jak wygląda. Ma długie, granatowe włosy, ubrana w błękitny sweterek, czarne spodnie i buty.
-Okej, okej. -Czarnowłosy podszedł do dziewczyny o różowych włosach. -Yo, Nashi!
-O! Witaj, Storm. -Dziewczyna uśmiechnęła się do chłopaka.
-Eh... Sylvia znowu zaleca się do twojego brata.
-To chyba już normalne. -Zaśmiała się.
-Zdążyłem zauważyć. -Podszedł do nich chłopak o niebieskich włosach z czerwoną opaską na czole i tego samego koloru co opaska, oczy. Ma na sobie szarą bluzkę na ramkach odsłaniającą brzuch, czarną kamizelkę i ciemniejsze spodnie, na dole tej części ubioru ma metalowe paski. Przy spodniach ma metalowe zamki kieszeni i brązowy pasek ze srebrną klingą. Na rękach ma czarne rękawiczki, a na nogach buty. Czarny znak gildii ma na prawym ramieniu.
-Witajcie, Nashi, Storm. -Uśmiechnął się do nich.
-Hej, Gale. -Odburknął Fullbuster.
-Co? Nasz Fullbuster nie w sosie? I gdzie masz ciuchy?
-Nie. A co? Huh... -Zauważył, że nie ma bluzki, bluzy i spodni, a także butów. -Jak to się stało?! -Poszedł szukać swoich ciuchów.
-Hahaha. -Redfox zaczął się śmiać.
-Heh... Jak zwykle gubi ciuchy.
-U niego to normalne. Nashi, co powiesz na wspólną misję?
-Czemu nie.
-Świetnie! -Niebieskowłosy podszedł do tablicy z zadaniami. -To się nada! Trzeba pozbyć się potwora w górach Hakobe, porywa dzieci. Misja za 200.000 kryształów.
-Idealne zlecenie dla nas! Lugi! -Podleciała do nich błękitna Exceed'ka o białych, anielskich skrzydłach. Ma na sobie czarno-zieloną bluzkę z zielono-różowymi rękawami, morską apaszkę i różową spódniczkę. Na końcu ogona ma czarną wstążkę.
CZYTASZ
Fairy Tail - Nowa Generacja
FanfictionPo wojnie z Zeref'em, po piętnastu latach wszystko się zmieniło. Laxus został mistrzem Fairy Tail po przeczytaniu testamentu dziadka, ożenił się z Caną, Freed z Mirajane, Erza z Jellal'em, Gray z Juvią, Gajeel z Levy, Bickslow z Lisanną, Happy z Car...