První den

794 24 9
                                    

(Příběh bude psán na škole kam chodím a většinou z mého pohledu)

Probudí mě budík a já ho s podivením ve tváři zamáčknu a až po pár sekundách mi docvakne... je 1. září a tím pádem první den školy!Fuck... fuck... fuck!Tenhle rok jde naše třída do šestky a tím pádem: 1. budem nový na druhém stupni, a za 2. nejspíš k nám příjdou nějací nováčci z Hradištka,kde bydlím,protože tu je to jen do pětky.Zabořím hlavu zpátky do polštáře a povzdechnu si.Pak se začnu zvedat a chůzí podobnou zombí se doploužím ke skříni,ze které vyndám fialovo-růžovo-modrou kostkovanou košili a černé džíny.Pak si jako spodní prádlo vezmu černou podprsenku a bílo-černé kalhotky s pandou a na krk jsem si ještě dala modrý šatek ve kterém byli malé a na pohled neviditelné dírky od hlavice žiletky.Ano,v šatku který nosím snad každej den mám ukrytou žiletku.Občas se sice stane,že když běžím tak mi vypadne,takže se musím vrátit a sebrat ji,a doufat,že mě nikdo neviděl.Je to taková moje žiletka pro štěstí.Tenhle outfit jsem si vybrala,že si budu brát na každý první a poslední den školy,protože to jsou oba smutné dny.Jelikož už jsme na druhém stupni máme jiného třídního.Naše třída měla dohromady třídní učitelé dva na první stupni a teď budem mít třetího.Na prvním jsme měli první a druhou třídu učitelku Cempírkovou,ale ta o prázdninách spadla na kole a helma ji nějak spadla a ona si rozrazila hlavu.Ještě nějakou dobu bojovala v kómatu v nemocnici,ale prohrála.Nevzdala se,prohrála,protože ona nikdy nic nevzdávala dokud neprohrála.Dost mi chybí... Pak jsme dostali za třídní Boreckou.Byla fajn a byla s ní sranda.A teď mám za třídního Bartáka.Nikdy jsme ho na žádný předmět nikdy neměli a nikdo z nás,tedy myslím,neví co od něho máme očekávat.Ještě si rozčešu své po pas dlouhé tmavé hnědé vlasy a nechám si je rozpuštěné.Sejdu do kuchyně a jako snídani si dám chocapic s mlékem.Když dosnídám tak dám misku se lžící do dřezu a kouknu na hodiny které ukazovali 7:18.Sakra!V 7:22 mi jede bus!Proč já nikdy nestíhám?!Popadnu svoji černou tašku,kterou jsem si připravila již večer a mám v ní mobil,sluchátka,čip a zapalovač.Ne nekouřím akorát jsem vélký pyroman a ne ta popálenina na mém čele mě neodradila... Rychlím krokem dojdu do předsíně kde si obleču fialovou mikinu a obuji černo-růžové tenisky.Vyběhnu z domu směr autobusová zastávka.Když tam doběhnu tak autobus zrovna vyjíždí ze zatáčky a přijíždí k zastávce.Málem jsem si ani nevšimla pěti dalších dětí na zastávce.Tři kluci a dvě holky.Každý mi někoho připomínali,ale koho?To je teď jedno,popíšu vám je až budu sedět,autobus již stál u zastávky a já si to rychle naštrádovala před ty nový,aby mi nezasedli mé místo ve třetí řadě nalevo.Když si koupím lístek dojdu k již zmiňovanému místu a sednu si.Až teď si něco uvědomím.Abych se ujistila rozhlédnu se po autobuse.Je skoro plnej!A to se u tohohle autobusu jsem myslela,že se ani nikdy nestane.A je volných jen čtyři místa a když připočtu sedačku vedle mě pět!Kurrrr... ňa!Vytáhnu sluchátka,mobil a pustím si oblíbenou písničku ,,Sweet Dreams" v podání Jeffíka a opřu si hlavu o okno.Asi bych vam je už mohla popsat,co?No tak jeden z kluků na sobě má bílou mikinu a černé džíny i boty.Zpod kapuci od mikiny mu vykukovali po cca ramena dlouhé černé vlasy.Do tvaře jsem mu neviděla,ale vypadalo to jako by měl bílou kůži.Pak ten další sebou nějak divně furt škubal.Na sobě měl hnědou mikinu s modrou kapucí.Na rukou černé tenké rukavice a na nohou šedé džíny a černo-bílé tenisky.A vlasy má hnědé.Pak třetí kluk měl zelenou kšiltovku,tričko s krátkým rukávem,džíny i tenisky.Prostě all green.Vlasy má myslím blond,ale pod kšiltovkou to není moc vidět.Oči měl modré.Je taky asi jediný komu jsem pořádně viděla do obličeje,ale je docela sexy.Pak jedna ta holka měla černé vlasy,černé šaty s ramínky po kolena,černé rukavice k loktům.Pak ještě černé kozačky ke kolenům.A ta poslední má hnědé vlasy,bkům uplé tílko,tmavě modrou mikinu,černé džíny a černé kozačky.Když si taky koupí všichni lístky tak si ten sexy kluk s modrými ouplé sedne vedle mě takže si ho můžu víc prohlédnout.Hlavu měl otočenou do uličky a něco povídal těm svým kamarádům tak jsem si ho prohlížela.Když otočí hlavu na mě rychle uhnu pohledem a dělám,že se koukám z okna.A neubráním se menšímu pousmátí.Když se autobus rozjede zaslechnu smích.Po celou cestu si ten kluk díval na kamarády tak jsem se mohla dívat já na něho.A měla jsem pravdu.Má blond vlasy.Při cestě si totiž sundal kšiltovku a prohrábl si vlasy.Když jsme byli pár metrů před zastávkou kde jsem vystupovala tak jsem ho musela poprosit jestli mě pustí,že vystupuju,ale s mím mrmláním když mluvím na kohokoliv cizího nejspíš nebylo ani slyšet.Nebo jo,jelikož si stoupnul a pustil mě a rovnou se svou partou šel za mnou.Zmáčkla jsem červené tlačítko se nápisem ,,stop" a autobus zastavil u již zmíněné zastávky.Vystoupím a oni za mnou.Vydám se ke škole a oni za mnou.Vypadalo to jako by mě následovali a myslím,že to i tak bylo.Přeci jen,nemohli jen tak vědět kde je škola.Když přejdeme hlavní silnici tak stačilo jen jít rovně a tadá!Jste u školy.Hned mě odchytí třídní mrcha Petra s tou její bandou,ale všimnu si,že tu s ní je jen Emma a Nikola.Obvykle s ní je i Andrea,Nicol,Sam,Kuba,Sam,Fanda,Tomáš a Aneta. ,,Ahoj Deny.Máme nováčky?" zeptá se.Já kývnu hlavou a ona mě odstrčí stranou a jde ke vchodu do školy kde stojí Andrea,Nicol,Tomáš,Fanda,Sam,Kuba a Aneta.Docela nováčky lituji,z vlastní zkušenosti vím co se jim asi tak stane,ale alespoň mě nechají na pokoji.Vypnu hudbu a sluchátka s mobilem uklidím do tašky.Vyrazím ke vchodu taky,ale zdržuji se asi tak metr od něj.Když nastane 7:40,u školy je hned městská radnice na níž jsou hodiny,otevře školník hlavní dveře do školy a žáci začnou vstupovat,ano první den se u nás může v normálních botech do školy.Vím kde je naše nová třídá a všimnu si jak tak partička jde zas ta mnou.Když se po schodech nahoru z přízemí dostanu do prvního patra,zahnu doprava a pokračuju až nakonec chodby a u kabinetu je naše nová třída.Vejdu dovnitř a hned zamířím k spojení tří lavic úplně v zadu,k oknu.Lavice ve třídě,před tou kde sedím jsou poskládané do písmene U.Přede mnou seděla skupinka těch mrch a zmrdů.Do lavic kde sedím já si přisedne těch pět nováčků,protože jinde už nebylo místo,a akorát se to vyšlo.Dám si svoji černou brašnu na židli a vyjdu před třídu a na dveřích začnu hledat papír se seznamem jmén žáků.Začnu v něm hledat jména nováčků.

CreepyPasta ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat