Minule jste četli
Otevřu dveře a...Teď budete číst:
Otevřu dveře a všichni vejdeme dovnitř.Sundáme si boty a po schodech vyjdeme nahoru do mého pokoje a já si uvědomím,že v pokoji mám obří nástěnku s CP obrázky... No co kašlu na to.Vejdeme do vnitř a BEN hned zmizí v mém počítači. ,,Budu v poho." řekne BEN. ,,Ok." řekne Liu.Najednou Toby spadne na zem a začne sebou cukat celým tělem.Takhle na zemi leží několik minut a pak najednou úplně v poho se zvedne. ,,Slender pro nás po-pošle Maskyho.Ne-nebo spíš nam poš-šle su-suchý ob-oblečení.Ře-řekl js-jsem mu,že nás ně-nějaký ožral-lové po cestě zli-zlili pivem a,že se ka-kámoska nabí-bídla,že se u ní mů-můžem po-počkat.A to-tobě Jeffe Masky přinese žvý-žvýkačky,abys pře-přebyl zápach toho pi-piva." řekne Toby. ,,Ty si originál." řekne Jeff a pokroutí hlavou.A vážně.Do pár minut m na okno pokoje zaklepe kluk s bílou maskou a žlutou bundou vypadající na 17-20.Otevřu okno a on skočí dovnitř a sundá si ze zad batoch. ,,Deny měla by sis pořádně promazávat historii prohlížení." chytí záchvat smíchu BEN,ale nikdo si ho nevšímá. ,,Dí-díky Ma-masky." řekne Toby a z batohu vyndá oblečení Jeffa,Liua,Jane,Clockwork,svoje a BENa. ,,Kde je koupelna?" zeptají se Clockwork a Jane jednohlasně když si vezmou svoje oblečení. ,,Jedna je rovně na konci chodbi a druhá je v přízemí.Na dveřích je samolepka WC." řeknu a obě vyjdou ke koupelnám. ,,Tak já půjdu za dveře ať se můžete převlíknout." řeknu a zvednu se. ,,Nemusíš.Oni sou jak holky.Nedokážou se před sebou svléknout." řekne s úšklebkem Masky.Takže zas sednu na postel. ,,Protože vím jak moc mě BEN má rád díky těm FF.Určitě by se po mě hned vrhl!" řekne se záchvatem smíchu Jeff. ,,Ne ty FF ani nezmiňuj!" řekne BEN. ,,A tyhle retardéry já musím snášet..." pokroutí hlavou Masky. ,,A co se vám ve zkutečnosti stalo?" zeptá se Masky. ,,Ne-nemůžeš Slenderovi lhát.Jsi pro-proxy." řekne Toby. ,,Ty taky a narozdíl ode mne a Hoodieho dokonce loajalní." řekne Masky. ,,Ta-taky,že poz-pozná když lžu..." řekne Toby. ,,Tak co se stalo?" zeptá se Masky. ,,Ře-řeknem až do-doma.Teď mi po-poraď jak mám ku-kurva za-zamaskovat cucflek před Slender-rem!" začne zas panikařit Toby. ,,Tlw vy jste byli na stryptýzu,ne?!Zlitý od piva a z Jeffa navíc táhne.Toby má cucflek.Jakto,že jste mě a Hodieho nechali doma?!" zeptá se Masky. ,,My nebyli na stryptýzu.To byste o nás neslyšeli do večera." řekne Jeff. ,,Mluv za sebe.Mě stačí komp." ozve se BEN.Já protočím očima a něco mě napadne.Dojdu ke skříni a vyndám z ní taštičku s make-upem a dojdu ke stolu.Dala mi ji máma,ale já se stejně nemaluju.Rozepnu taštičku a vyndám potřebné věci. ,,Toby sedni si na tu židli.Zakryju ti to make-upem." řeknu.Toby si nejistě sedne na židli a nastaví krk a já se pustím do práce. ,,Nevypadáš,že by ses malovala." řekne Masky. ,,Nemaluju." odpovím. ,,Tak jakto,že víš co a jak?" zeptá se. ,,Čas od času jsem si musela zamaskovat modřiny a... to je jedno.Taky mámu baví když ji maluji." řeknu. ,,Ale jinak se nemaluju.Holek co chodí zmalované jak obrázek je už hodně.V jiné době bylo originál chodit namalovaná.Dnes je originál chodit nebamalovaná." dodám.Dozakryju Tobymu cucflek a podívám se na svou práci.Dokonalý... Toby se zvedne a podívá se do zrcadla na skříni. ,,Vau.Kde,že jsem měl ten cuc-cflek?" zeptá se s úžasem v hlase. ,,Hlavně na to něšahej a vem si, až bude zas vidět ten cucflek,šátek." řeknu.Clockwork a Jane se vrátí a do koupelny se vydá Jeff a Liu. ,,O co jsme přišli?" zeptá se Jane. ,,De-denča mi za-zamaskovala ten cucflek." řekne Toby.V tom se v místnosti objeví BEN,vezme si své normální oblečení alá skřet či co to je a zas zmizí.Clockwork si prohlíží mé výkresy když na jednou. ,,BENe.Máš tu fanynku." řekne.Vedle Clocky se objeví BEN. ,,No a?... Co je sakra tohle?" ukáže na obrázek co jsem si vytiskla z netu. ,,To jsem našla na googlu a prostě si to musela vytisknou."řeknu nevině.
,,Fuj.Jak to může někoho napadnout?!" otřese se BEN zhnusením. ,,A Deny měla by sis víc promazávat určité stránky v počítači." řekne BEN a já celá zčervenám. ,,Jaký stránky?" zajíma se Toby. ,,Žádný!" řeknu rychle. ,,P...." začne BEN. ,,Vyslovíš to a začnu ti tu recitovat FF jak básničku!" vyjeknu a hned ztichne. ,,Si myslím!" řeknu.Bohužel Tobymu to myslí. ,,Porno?" zeptá se. ,,Ne.Dělal jsem si srandu.Nahackoval jsem to já." řekne BEN když mu dojde,že jestli to nezachrání začnu mu klidně odříkávat hned tu ty odstavce z toho.Toby se na mě podívá divným pohledem,ale nechá to být.Když se vratí Liu i Jeff tak se odejde převlíknout Toby. ,,Lidi?Mám problém." řekne BEN. ,,Na Denčiným notebooku se nedokážu nabít dostatečně,abych mohl přejít do svýho kompu ještě dneska." řekne BEN. ,,Co?!" řeknu. ,,A odeslat tě mailem by nešlo?" zeptá se Liu. ,,Nope." řekne. ,,A napojit na power banku?" zeptám se.Sice je BEN sexy,ale,aby mi zůstal v kompu přes noc?Ne! ,,To by možná i šlo." řekne BEN.Jo!Vytáhnu power banku ze šuplíku.BEN se do ní "vsákne" a pak vyleze. ,,Jo to by šlo." řekne BEN.Když se konečně převlékne i Toby vydají se všichni na cestu domů. ,,Tak čau." rozloučí se a odejdou.Já padnu v pokoji na postel a do pár minut usnu.
Ha už jste si mysleli,že se například rodiče vrátili dřív nebo tak něco a ono ne,co?! 😂😂😂
#StaySvině
⭐ or 📝 potěší. ^^
ČTEŠ
CreepyPasta ve škole
FanfictionJsem "obyčejná" holka která asi snad jako jediná ve škole ví co to je CreepyPasta a co se o ní zajímá.Co se však stane když se můj tajný sen vyplní?