Omlouvám se, že už tak dlouho nebyla další kapitola, ale nemohla vzpomenout na heslo...
Taky chci vzkázat něco haterům...
psala jsem to jen, aby se ostatní zasmáli a jak by to asi mohlo vypadat kdyby Creepy chodili do školy. Nechci nijak urazit CreepyPastu. Vím, že by to tak ani nebylo, ale měla nasráno v hlavě. Navíc tohle jsem dělala vážně jen pro srandu, a vážně jste mě pobavili hateři i ti, kteří to chválili. Taky nechápu co za sračky mě to napadlo takže mi ty haty ani nevadili. A ani nechápu jak mě to napadlo. Jinak v normálním životě jsem normální creepypaster. Vážně. Dokážu shipovat kde co. Klidně i dvojčata, ale na Creepypastu bych si vážně nedovolila. Někdo bude argumentovat tuhle knihu, ale tohle jsem si dělala jen v podstatě i jako experiment jaké je to v kůži fangril a jak moc mi lidi budou nadávat. A když jsem si to tak četla tak jsem se do toho vážně vcítila a trochu ty fangril i litovala. Jako být nima tak mě ty nadávky taky moc neodradí od psaní těch sraček a spís bych psala ještě víc abych vás i víc nasrala a potrollila.
Taky bych chtěla říct, že tahle kniha končí. Zkusím ji, ale napsat znovu, ale tentokrát lépe a i o něco realněji pro ty co se teď vyděsili a začali vytahovat své nože, sekery, motorovky, kosy, vidličky, zápisníky smrti, tahat Jaegra z postele ať na mě pošle všechny titány světa, nebo začali shánět nějak Creepu a další rychlé způsoby smrti. A btw pro ty co už napadlo, že ta škole je skutečná a stále by mě chtěli zmasakrovat tak mě tam nenajdou. Na školu jsem nikdy nechodila a jen si jí náhodně vybrala. Vím jak to vypadá vevnitř jen z nějakých fotek na stránce školy a ostatní jsem si domyslela. I tu vesnici jsem vybrala náhodně pokud jsem tam někam napsala její název už ani nevím.
A pro ty mokré fanynky, které jsou nedočkavé na další kapitolu tohodle canceru... Možná budu velmi milá a dovydám ostatní kalitoly co už byli léta předepsaný a můžete to brát jako odstrašující příklad co nepsat.
To by bylo vše.Ješté se tedy jednou omlouvám všem co jsem vypálila oči, domutila vypít bělidlo atd. Opravdu mě to mrzí.
CreepyPasta zdar!
ČTEŠ
CreepyPasta ve škole
FanfictionJsem "obyčejná" holka která asi snad jako jediná ve škole ví co to je CreepyPasta a co se o ní zajímá.Co se však stane když se můj tajný sen vyplní?