1.bölüm

104 6 5
                                    

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.. :) 

"Buse uyan geldik " diyen selinin sesiyle irkildim.serviste uyuya kalmışım 'yinemi buse yinemi geç yattın onu düşünmekten uyuyamaz oldun unut artık o pisliği sevseydi gitmezdi seni aldatmazdı unut artık bitti kapandı o defter' diye çıkıştı selin.
Haklıydı sevseydi gitmezdi kandırmış tı beni yine kaptırmıştım kendimi.

Kimden bahsettiğim i merak ediyosunuzdur. Ondan işte (göz devirerek) onur yılmaz seni asla bırakmayacağım sonsuzluğun sonusun sen benimsin ve sonsuza dek ayrılmayacağız. sözleriyle kandırmıştı beni. Unutmalıydım artık bitirmeliydim silmeliydim onu aklımdan.
****
Okula girmiştik sınıfa çıktık. Okulun ilk günü olduğundan serbest giyinmiştik sorun yapmadı kimse 😂 moralsiz olduğumdan en arkaya tek başıma oturdum. Sınıf dolmaya başladı yeni kişiler gelmişti. 'oha taş' sesiyle irkildim. Selin yeni gelen bi çocuğu kestiriyodu. Hafif bi tebessüm ettim.
Kafamı masaya koydum . Yanım boş olduğundan yeni gelenlerden biri oturdu. Tanışıp kaynaşmıştık samimi sıcakkanlıydı.
Adım onur diyince bi tuhaf hissettim hafif gözlerim doldu önüme döndüm hala unutamamıştım sanırım artık böyle hissetmek istemiyordum unutmak silmek istiyodum onu kalbimden bu ancak başka biriyle ilişki kurmakta mümkün olabilirdi. Zamanla olabilirdi onu unutturacak birini bulmak zordu. Akışına bıraktım o beni bulsun ☺😀
Kafamı kaldırıp yanıma baktığımda onur gitmişti. Selinle oturuyordu ilk günden çok samimi görünüyorlardı. Piç selin satmıştı beni. ☺ göstericem ona.

****
Öğle arası kantine inmiştik. Tostumuzu yiyorduk Selinle. Tam ayranımı içerken bi gölge hissettim aşağıdan yukarıya doğru sözdüğümde bişey demeden kolumdan tutup beni okulun dışına bişey demeden sürükledi. Kimdi bu ne istiyodu benden 'kimsin sen? Ne istiyosun benden? Cevap ver nereye götürüyorsun beni diye sorular yağdırmışrtım ama bi taraftarıyla dinliyodu beni. Çok şaşkındım ve korkuyordum. Selin arkamdan koşturuyordu. Ama onu engelledi biri yandaşlarından biri olmalıydı.' canımı yakıyorsun bırak lan kolumu seni mahvedicem manyak sapık' diyince son duyduğum ses 'çok konuştun' oldu sonrasını hatırlamıyorum zaten bayıltmıştı beni gözlerimi bi depoda açtım elim kolum bağlıydı. Kapı açıldı.....

PSİKOPAT SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin