jeg hører den hånlige latteren til Minea som er min mors såkalte "favoritt" lakei.
"Minea... Jeg gir deg kun en advarsel, så hør jævlig godt etter" Jeg rekker ikke si mer før den idiotiske kjerringa braser inn på MITT soveværelse, som om det er hun som er mostrenes prinsesse. "Du snakker ikke slikt til meg, din jævla selvopptatte drittunge!" Minea skriker meg rett opp i ansiktet og Blood gjør seg klar til å rive henne i filler.*Sukker mens jeg ser rolig opp på Minea med lysene og kalde øyne* "Minea det er DU som ikke snakker slikt til meg..." jeg reiser meg langsomt og rolig opp av sengen og Blood prøver å stelle seg beskyttende over meg, men jeg dytter ham litt unna og kommer meg ut av sengen. "Minea hvor lenge har du vært i min mors tjeneste nå?" Mineas øyne blir store da det går opp for henne at hun har gjort en stor feil, ved å heve stemmen og prøve å kue meg.
*Går med hevet hode og rak rygg bort til henne* "prinsesse, du bør virkelig ikke prøve å gjøre meg noe vondt." Minea sier dette mens hun går ett par skritt bakover med et lite slu smil om den smale sprukne leppene sine. Men selv om hun prøver å skjule det, kan jeg se frykt i øynene hennes. *ler litt mens jeg tar et par skritt mot henne* "Og hvorfor ikke det da?" Jeg svarer kaldere enn vanlig. "Fordi din mor kommer til å bli rasene om du gjør det." Jeg kan se selvsikkerheten hennes vokste etter den ene kommentaren og jeg greier ikke la være å le.
"heheh, å Minea... jeg tviler på at mor kommer til å gjøre meg noe, etter at jeg har satt deg på plass." *smiler søtt og klapper på hofta* Blood reagerer umiddelbart og steller seg ved min side. "Du bør huske din plass Minea... for hvis ikke skall Blood få DEG som godbit!!... Har jeg gjort meg selv klar!!! "Mens jeg sier dette ser jeg at Blood slikker seg sulten rundt munnen og måler kjerringa opp og ned. I øyekroken ser jeg Minea skjelve og senke blikket. "Ja prinsesse, det har du." "Godt, forlat meg nå (kom deg ut) og gi beskjed til dronningen, min mor, at jeg kommer til tronsalen så fort jeg er påkledd.
Jeg kan se megga skjære en grimase i det hun bukker og kommer seg ut av soveværelset mitt. I det døren lukkes, slenger jeg meg ned på sengen igjen og stønner. etter en liten stund bestemmer jeg meg for å komme meg opp av sengen og gjøre meg klar for min mors vrede. (jepp du hørte rett, vrede... jeg er så død) jeg reiser meg igjen og går bort til klesskapet og finner fram en enkel svart kjole og et edderkoppnettformet ytterlig kjole lag (bildene under) før jeg går inn på mitt utrolige vakre bad.
mens jeg steller meg, kommer jeg på den merkelige skikkelsen som jeg la merke til i går kveld.
hvem var det og hva gjorde vedkommende inne på rommet mitt?Doreen_Darkhart her, jeg håper dere liker denne delen av kapittelet og jeg beklager for at jeg aldri oppdaterer, det er bare det at jeg sliter litt med inspirasjon og skole, jeg vet at det ikke er ferie eller helligdag men siden den kommende ferien er full av trafikalt grunnkurs oppdaterer jeg i dag :)
STAI LEGGENDO
Monstrenes Prinsesse
Fantasymostrenes prinsesse handler om prinsesse Amera som er nysgjerrig på menneskenes verden. Ameras mor har en stor hemlighet om sin datters liv og evner og har dermed lært Amera å frykte mennesker........... de fleste bildene er fra pinterest...