Bölüm 2

72 17 5
                                    

Olamazzzzz!! Ahhhh elim çok acıdıı. .

Diye evimizin önündeki salıncakta, üzerimde kitaplar, elimde kalemim uyuyakalmışım. Tabiki de ygs ye çalışırken .Baya üşümüşüm . Saate baktığımda saat akşam 6 yı geçiyordu. Annem beni ders çalışmaya devam ettiğimi düşündüğü için yanıma gelmemişti muhtemelen. Peki ya ben neden uyumuştum? Tabi ya gece hiç uyumamıştım ki .
Ah bu ygs ..

Aslında yaz mevsimindeyiz ve ygs ye daha çok var belki ama bizden önceki ygs ye girenlerden sonra ygs adayı olduğumu hatırladıkça test çözüyorum. Artık alışkanlık olmuştu boş oturamıyordum. Oturdukça  kendimi ygs yi aldatmış gibi hissediyordum. İşin garibi ise çevreme baktığımda arkadaşlarımın yüzünde stres namına bişey yoktu. Ben mi fazla önemsiyordum, yoksa onların biraz daha mı önemsemesi mi gerekiyordu ?

Neyse ben size biraz da evimizden bahsedeyim evimizin önü baya büyük bir arazi kendimize ait tarlamız var , bir de köpeğimiz ve her yer yeşillik. Ben hayvanları çok severim babamda bu yüzden almıştı zaten Fiko'yu. Biraz da annem ve babamdan bahsetmek gerekirse ikisini de çok seviyorum melek gibiler hiçbir şeyimi ihmal etmezler.
Bende bunun karşılığı olarak kendimi onlara karşı çok borçlu hissediyorum. Borcumu ise derslerime çok çalışarak sınıf birincisi olmuşluğum var. Hatta hedefim olan okul birinciliģini de istiyorum. Ve bunun için çok çalışıyorum. Ygs ye de aynı şekilde.

Hayatım bu kadar güzel olmasına rağmen aklımı kurcalayan bütün kızların olup ta benim sadece aklımın bir köşesinde zamanını bekleyen biri var. Ben onu istemsizce seviyorum, sevdiğimi hissediyorum. Aşk denilen şey de bu olsa gerek...Ama ben şuan istemiyordum. Şuan ilgilenmem gereken birçok şeyim var bunları bir yana bırakamazdım. Onlar benim hayatımın genel hatlarını çizicekti.

Herşey bi yana ben kardeş de çok istiyordum. Belki de hala istiyorum. Fakat küçüklükten beri hiç kardeşim olmadı keşke olsaydı ben onunla çok iyi anlaşabilirdim. Ama olmadı ve kendimi bazen eksik hissediyorum.Bir yandan da garip bir şekilde içimde çok farklı bir his var. Bu hissin ne olduğunu bilemiyorumm.

Bi de benim bi huyum var ne yazık ki çok aşırı unutkanım. Bazen mutfağa bardak almaya gittiğimde dolabı açıyorum ne alıcağımı unutup geri dönüyorum. Ahhhh yine çok gevezelik yaptım karnım gurulduyoo. Yemeğimi yiyip hemen arayış yılları konusunu bitirip konuyla ilgili test çözmeliyim daha sonra ise paragraf testii.

İçeriye girdiğimde miss gibi yemek kokuları geliyordu. Annem ve babam çok tedirgindi. Ama bir yandan da belli etmemek için büyük bir çaba içindeydiler. Benim de içimi farklı bir korku sardı kalbim hızla çarpıyordu...

Arkadaşlar okumaya devam edelim diğer bölümlerde hiç beklemediğimiz şeyler olucak..
İyi okumalar.

♡♡VOTE VE ALYA İÇİN YORUMLARINIZI TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM♡♡

YA TUTARSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin