Bölün 3

51 18 3
                                    

Evet hala korkuyordum.

Çünkü annemle babam acele bir işi olduklarını söyleyip biraz da para bırakıp arkalarına bakmadan gittiler. Ve benim içimde büyük bir kuşku uyanmıştı tabii. Ne yapmalıydım acaba takip etsem zaten yolu yarılamışlardır ve ayrıca karnım çok aç. En iyisi ilk olarak bir elimi yüzümü yıkiyim bi kendime geliyim daha sonra yemeğimi yedikten sonra sağlıklı bir şekilde düşünüceğimi umuyorum. Dedim de benim canım dışardan şöyle güzel bi iskender çekti . Dayanamam da en iyisi hem biraz temiz hava almak hem de karnımı güzelce doyurmak için dışarı çıkmalıyım. Diye düşündükten sonra da kadim dostum Ela gelmeden olmazdı tabiki de.

Ela benim canım dostum, yoldaşım onu belki de kendimden çok seviyordum. Ela bize 10 dakika kadar uzaklıkta oturuyordu.

Öncelikle vazgeçemediğim yüksek bel siyah pantolonumu üzerime salaş bir tişört giydikten sonra çantamı hazırladım. Tam parada alıcağım sırada para gözüme çok fazla geldi. Ama neden? Ne kadar önemli bir işti? Ne kadar sürücekti??? Neyse şuan çok açım doyduktan sonra daha sağlıklı düşünebilirim.

Paranın bir miktarını alıp üzerime ceketimi aldıktan sonra artık çıkmıştım evet çıkmıştım sonunda.. Peki ya niye hala Ela'yı aramamıştım. Ooooo kafam yerinde değil ki. En iyisi arıyim. Telefon çalıyordu. Evet sanki biraz uzun çaldı..

"Alo Ela napıyodun canım ya iyi misin?"

"İyiyim tatlım bişey mi oldu?"

"Yooo bi sorun yok gibi ama aslında birazcık var neyse ben sana şey diyicektim. Biraz dışarı çıkalım mı? Yemek falan yerizz"
Tabiki de olur demesini beklerken,

"Iıı şey olur tabiki de "
Demesine şaşırmama rağmen bozuntuya vermedim.

"Pekala o zaman ben çıkıyorum 10 dakikaya sizin evin orda olurum görüşmek üzere "

"Bay bay tatlım"

Kafam biraz karışmıştı bugün çok farklı çok kafa karıştırıcı bir gündü.

🌟🌟🌟Evet Alya için çok kafa karıştırıcı bir gündü devamında Alya'yı acaba neler bekliyor.Arkadaşlar yeni bölüm vote ve yorum sayısına göre gelecektir.
Merak her zaman iyidir. 🌟🌟🌟

YA TUTARSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin