"Evettt kıyafetlerini hazırladık şimdi geldi misss gibi iskender yemeğe.."
gidelim diyecekken Ela'nın kaygılı suratı dikkatimi çekmişti .Çok mutlu olması gerekiyordu. Ters giden bir şeyler mi vardı?"Ela bir sorun mu var ?Sanki sen pek sevinmedin bu duruma ?Niçin bu kadar durgunsun ?"
"Iıı şeyy yok canım bir sorun yok sadece migrenim tuttu. Başım çok ağrıyor bir sorun yok gayet mutluyum. Ne kadar belli edemesemde."😆
" Pekala o zaman bir taksi çevirelim Sen de yemekten sonra bir ağrı kesici iç gece uzun daha çok eğleneceğiz .Eve geçmeden Jenga Boom da alalım hem eğleniriz olmadı bir de Monopoly alırız iki kişilik ne kadar eğlenceli olur bilmem ama bir deneriz
"Canım birde korku filmi mi alsak ?"
"Iııı olur ama şey biliyorsun ben daha korkunun' K' sinden korkarım ama olsun .Bu gece ilklerin gecesi o zaman korku filminin yanında patlamış mısır olmadan olmaz tabii ki"
"Tabii ki de Patlamış mısırda alalım cips alalım kola alalım çikolatalar alalım ..."
dedikten sonra meşhur her zamanki gittiğimiz iskenderciye gitmiştik. Siparişlerimizi verdik.Kısa bir zaman sonra geldi yemeğimizi yedikten sonra alışveriş merkezinde hem biraz gezdik hem de alacaklarımızı aldık . Çok eğlendik bir ara Ela'yı kaybettiğimi sandım. Fakat her zamanki gibi onu kitapların arasında kendini kaybetmiş halde buldum.Ela kitapları çok severdi benim gibi. Onu buldum ama kendimi kitapların içinde kaybettim. Evet çok fazla kitap okurdum .Alacaklarımız arasında kitap yoktu ama fazlasıyla kitap aldık Daha sonra artık eve gitme zamanının geldiğini havanın kararmasından ve yatsı ezanının okunmasından anladık ve taksi beklemektense dönüşünde metrobüse binelim dedik .Metrobüs yoluna kadar yürüdük hem biraz hava almış olduk metrobüse biner binmez dayanamayıp aldığım kitaplardan bir tanesine kendimi kaptırmıştım bile .Çok güzel gidiyordu derken gelmiştik romanım yarıda kaldığı için üzüldüm fakat gece başlayacağı için seviniyorum. Bizim evimiz etrafı fazla evlerle kaplı olan bir alanda değildi. En yakınınızdaki ev yürüyerek 5 dakika ileride. Bundan da evimizin geceleri biraz korkunç olmasına neden oluyordu. Ama evimizi tabiki de seviyordum.
Eve geldiğimizde zaman kaybetmemek için Ela ile koşa koşa kapıyı açtık.İlk iş olarak aldığımız eşyaları hazırladık oyunları ve kitapları salonu ,cips çikolata kola gibi yiyecekleri ve içecekleri hazırladık daha sonra filmimizi de yerleştirdikten sonra ilk olarak oyunlar oynamaya karar verdik. Daha sonra film izleyecektik en son ise kitap okuyacaktık. İlk olarak Monopoly ile başladık gayet güzel giderken son hamlede Ela kazanmıştı. Daha sonra biraz sıkılmıştık. Nescafe hazırlayıp birazda Jenga Boom oyununa geçelim dedik .Jenga Boom daha eğlenceli sanki derken bir zaman sonra ondan da sıkıldık
" Heeee sen bana anlat bakalım bugün ne oldu da senin sesin telefonda kötü geliyordu? Ve annen baban nerede ?"
"Çok güzel sordun ama annemler nereye gittiğine dair hiçbir fikrim yok. Sadece önemli bir iş olduğunu biliyorum ama kafam çok karıştı. Neden bu işin ne olduğunu ben
bilmiyordum?"" Bak şimdi bende merak ettim önemli olabilir ama sana da söylemelilerde bence ."
'Neyse tatlım ya ben unuttum bile zaten gelince söylerler herhalde. Hadi filminizi geçelim .Ama ilk önce mısır patlatalım ."
"Mısır patlatırken sanki çimenlerden bir çıtırtı geldi" dedi Ela. Ama aslında ben gayet normal karşıladım. Çünkü rüzgardır diye düşündüm ve daha sonra mısırlarımızı tabağa koyduktan sonra ben her zamanki koltuğuma ,Ela ise karşıki koltuğa geçti ve başlat butonuna bastım. Evet korkacağı mı biliyordum fakat bunu bile bile hala izliyordum derken filmi başlamıştı bile.
Evet ilk olarak sahnede bir kadın vardı evde tek başınaydı geceydi tabii ki de .Mutfaktan tıkırtılar duydu mutfağa doğru ilerlerken bir anda arkasından kocası çıktı o an bile korktum çünkü ses efekti sayesinde korku olmayacak gibi değildi .Daha sonra banyoya girdi gayet normal bir şekilde banyosunu oldu çıktıktan sonra saçını kuruturken normal olarak ayna buharlaştı. Saç kurutma makinasını kapatıp dişlerini fırçalıyacaktı. Dişlerini fırçalamaya başladı aynadaki buğulanma hala gitmemişti. Eliyle silmeyi denedi.
Fakat silinmedi .
Ben bu sahneden sonra asıl korkacağım yerlerin geldiğini anlamış Ela'nın koltuğuna doğru ilerliyordum. En azından daha az korkarım diye umuyordum. Bir anda harflerin ortaya çıktığını fark etti .Kapının kolu tam hareket ediyordu.Ve o sırada sanki o kolu hareket ettiren kişi bizim evin camına gelmişti .Cam kırılırmışcasına yumruklanıyordu. Boğuk boğuk da sesler duymaya başlayınca ben dayanamayıp bayıldım..🌟🌟🌟Arkadaşlar umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Hikayemiz bu bölümden sonra daha da hareket edecektir. Bir dahaki bölüm için vote ve yorumlarınız altın değerindedir..🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YA TUTARSA
Misterio / SuspensoKorkuyordu.. Arkasından oynanan oyunlardan habersiz hayatına devam etmeye , nefes almaya çalışıyordu. Bazen takmamak için elinden geleni yapsada o korku ,o merak onu altüst ediyordu. Ama neden? Neden ondan birşey saklıyorlardı. Ne saklıyorlardı ond...