Pașii îmi răsunau în urechii în timp ce mă îndreptam spre o cameră luminată de peretele din sticlă. Ajunsă îi poftesc pe Adrien Agreste alias Chat Noir și pe Marinette Dupeng-Cheng alias Buburuza să se așeze confortabil pe canapea în timp ce eu mă așez în fața lor pe fotoliu.
-Deci de ce ne-ai chemat Betty?mă întreabă Mari.
-Păi m-am gândit să fac și eu un Q&A cum am mai văzut că se face.
-Aaa ce bine de la cine avem întrebări?
-Păi de la Ladydreamer95 pentru Marinette:
1) Dacă ar fi să alegi între Adrien, Chat și Tikki pe cine ai alege?
M: Nu aș putea să știu că unul din ei ar păți ceva deci aș face ce mi-ar sta în putință să fie ei bine deci cel mai probabil m-aș oferi pe mine pentru a fi ei bine.
A&T: Nici să nu îndrăznești!!
A: Mari ,iubire nu trebuie să te sacrifici pentru mine eu m-aș omorâ sigur în secunda următoare pentru că viața fără tine nu are haz.
M:Awww *KISS*.
B:Bine bine pe cine ai alege hai zi.
M:Cred că dacă nu ar fi altă soluție l-aș alege pe....Adrien.
A:Daaaa*KISS*
T:Da da bravo ție acum să continuăm.
M:Scuze Tikki.
T:Nu-i nimic Mari te înțeleg.
B:2) Care e mâncarea ta preferată?
M: Salata de roși...mmmmmm !spune frecându-se în zona burți.😂😂
B:3) Cum îl consideri pe Plagg?
M:De treabă amuzant și puțin pervers dar și un pic manierat.
A: Mari ,iubito ai febră de spui toate astea?întreabă punând mâna pe fruntea ei.
M:Hahaha ce să zic,e simpatic ce vrei?
A:Bine bine nu am chef să mă cert cu iubirea mea.
B:4) Ce,crezi,că,crede Adrien despre tine?
A:E simplu
B:Nu pe tine te-a întrebat Adrien.
M:😂 Adrien. Eu cred că mă crede o împiedicată care e destul de leneșă ,frumoasă ,curajoasă,drăguță,deșteaptă, curioasă,greau de înțeles,și foarte talentată,spu n asta deoarece tot îmi spune asta de când am început relația.
B:5) La câți ani vrei să mori?
M: La câți ani va muri și Adrien.
B:Ok acum pentru Adrien
1) Dacă trebuie să alegi între a o găsi pe mama ta sau să rămâi cu ,, Princess " toată viața pe care ai alege-o?
A:*se uită la Mari*
M:*Dă din cap afirmativ *
B:Wă voi vorbiți prin telapatie și eu nu știu?
A: Nu ...doar că mă înțelege din priviri deoarece inima mea comunică cu a ei. Deci răspunsul e că aș alege-o pe my Lady deoarece știu că cu ea o pot găsi pe mama.
B:Awww bine să continuăm
2)Cum ți se pare acest nou-vechi prieten a lui Marinette?
A:Eu voi încerca să-l accept deoarece văd că o face pe Mari fericită deci o să mă chinui.E de treabă dar dacă aflu ceva rău despre el ,să se mai apropie de Mari că nu mai prinde ziua de mâine.
M:Awwww*Kiss* Te iubesc mult Chaton
A:Și eu te iubesc mult My Lady.
B:3) Crezi că Josh/Lila/Chloe o să vă distrugă relația.
A:Nu niciodată deoarece eu o iubesc prea mult ca să o las.
B:4) Pe cine urăști mai mult pe tatăl tău sau Lila?
A: Pe Lila deoarece nu mă mai lasă o dată în pace.
B:și ultima 5) De ce ai preferat să fii împreună cu Mari când ești transformat decât când ești normal(fără mască)?
A:Deoarece atunci sunt mai curajos mai îndrăzneț, mai pervers nu mai știu cum să-i spun când nu sunt transformat cât de mult o iubesc. Așa că atunci când sunt Chat mă pot exprima mai ușor pot fi mai romantic nu un pămpălău .
M:Nu ești un pămpălău Adrien ești eroul meu cu sau fără mască ești prințul meu pe cal alb. Și-l sărută el rupând sărutul coborând spre gâtul ei.
Am plecat deoarece știu ce urmează așa că îi las să-și facă de cap.Acesta e Q&A -ul meu sper că va plăcut. Apropo citiți cărțile din seria Îndrăgostită de un motan(scuze că m-am încurcat) sunt super sunt scrise de Ladydreamer95.
Mulțumesc pentru voturi și comentari