6.

393 20 19
                                    

Marinette/Buburuza

Mergem ce mergem iar la un moment dat ne oprim. Aud cum se deschide o ușă și apoi se închide în spatele meu. Mâinile lui Adrien au fost îndepărtate de mult dar nu vedeam nimic din cauza lipsei de lumină. Când aprind lumina în fața mea au sărit colegii mei și mi-au urat ,,la mulți ani " eu mulțumindu-i fiecăruia pentru prezența sa la petrecere. Mă îndrept spre Adrien si l-am luat in brate .
-Multumesc pentru cã îmi esti alãturi si pentru aceastã surpriza
-Oh princess nu ai invatat nici pans azi ca eu te iubesc foarte mult.Nu inteleg ce as putea face ca sa-ti arat  cât de mult te  iubesc si nu cred că voi reuși să ți-o arăt.💏💏
Ne-am sărutat de față cu toți ,eu înroșindu-mă puțin . Auzim aplauze în jurul nostru și ne desparțim din sarut si vedem ca toți ne aplauda. Ne înroșim amândoi dar înca ne  ținem de mână.
-Scumpo întoarce-te spre mine.spune mama mea. Mă  întoarc odată  cu Adrien  și ne face o poză la amândoi.Scumpo ai 18 ani acum și știm că vei fi în stare să te îngrijești singură așa că ți-am luat un apartament și un motor ca să nu întârzi la școală mai mult de cât o faci,  chiria o să ți-o plătim noi și îți vom depune în fiecare săptămână o sumă de bani.
- Mulțumesc mult vă iubesc mult, mult de tot. Le sar în brațe ei strângându-mă tare în brațele lor protective.
Adrien

Marinette e așa norocoasă să aibă asemenea părinți. O văd cum îmi face semn să vin și eu. Mă îndrept cu sfială dar ea mă trage repede în îmbrățișarea lor caldă. Mă simțeam așa bine mă simțeam ca într-o familie mă simțeam parte din această familie.
- Băiete să nu te simți jenat de acum faci parte din familie .
-Mulțumesc mult dl. Dupeng
- Spune-mi Tom.
-Vă mulțumesc.
-Nu ai pentru ce băiete.
Gabriel

Nu înțeleg  de ce Adrien a vrut să o aibă morțiș pe fata acea dar mi-a ieșit și mi-e ceva am un nou  dressinger și un nou fotomodel. Marinette e chiar frumoasă sper să-l facă fericit cum ma făcut pe mine Miranda(mama lui Adrien ){nu îi știu numele adevărat}. Cât de mult rău îmi poate face lipsa ta cât mie cât și lui Adrien ar trebui să renunț la Hwok Moth.
-Nuruu !
-Da stăpâne?
-Spune-mi  Gabriel ...și vreau să nu mai fiu Hwok Moth iar cu tine te voi duce la Master fu săptămâna viitoare deoarece vreau să mai pot face câteva lucruri de data asta bune.
-Mă bucur că vrei să faci această schimbare îți mulțumesc.
-Îmi pare rău că te-am rănit până acum.
-Nu este nimic mă bucur că vrei să devii mai bun.

Până data viitoare

Miraculos~Volumul II~ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum