5.

270 11 7
                                    



Marinette/ Buburuza

A trecut o săptămână de când sa întâmplat faza cu Josh. Și a fost o săptămână plină deoarece era ultima săptămână înainte de vacanța de Crăciun și Crăciunul ăsta e special deoarece vom face o mică petrecere și îi voi putea invita pe colegi mei,deci am avut treabă ca și șefă a clasei,ca organizatoare de petrecere și ca super eroină deoarece se pare că Hawk Moth nu vrea o vacanță.
Acum sunt în cea mai rea oră cu scorpia aia de profă de chimie care nu vrea decât să ne facă adolescența mai rea oare ea e soția lui Hawk Moth? La acest gând am scos un mic chicot. Mă uit în jurul meu și-l văd cum zămbește uitându-se la mine.
-Ce sa întâmplat Princess de ce râzi?îmi spune printr-un bilețel.
-Oare profa e soția lui Hawk Moth?
-😹😹😹😹 ce gânduri ai iubito.
-Ei măcar nu le am perverse ca tine.
-,😹😹😹😹😹😘💋💋 te iubesc Princess și mă bucur că tata te-a lăsat să fii iubita și poate chiar viitoarea mea soție.
-Și eu 💋💋💋💋💋💋
Nu v-am spus ei bine am fost la tatăl lui și ma acceptat doar dacă voi fi fotomodel și creatoarea lui. Eu bucuroasă am acceptat și așa ne petrecem mai mult timp împreună ,să ne iubim mai mult acum sunt sigură că nimic nu ne va despărți.
~~~~~~~~~~~~
Mergem spre casă el punându-mi mâinile la ochi.
-De ce faci asta?
-Vei vedea așteptă iubire și ai încredere în mine.
-Am dar să-mi dai mâinile jos pentru o secundă te rog. Își dă mâinile jos iar eu mă întorc și îl sărut cu foc

 Își dă mâinile jos iar eu mă întorc și îl sărut cu foc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Te iubesc. Și voi avea mereu încredere în tine.
-Și eu te iubesc Bugaboo sunt înnebunit după tine și așa va fi mereu. Acum hai spune punându-mi iar mâinile la ochii.

Da da știu scurt .Scuze nu am mai postat mai devreme dar în ultimul timp citesc mai mult și de asta.
Pup


Miraculos~Volumul II~ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum