Marinette/Buburuza
Am terminat să-i bandajez piciorul lui Adrien mă duc în șifonier și caut o poză până o găsesc lângă o păpușă ce seamănă cu Adrien care era plină de ruj la fel și poza.
Mă îndrept roșie spre Adrien și îi spun cu teama de a nu crede, că sunt vro obsedată chiar dacă ăsta e adevărul sunt obsedată după dragostea lui ce mi-o arată în fiecare atingere a lui fiecare gest prin orce înseamnă el îmi arată că mă iubește și că ține la mine.
-Adrien acum e timpul meu să mă fac de rușine în fața ta...tu ai fost drăguț în comparație cu mine. Scot de la spate păpușa și poza. Când le-a văzut a început să radă și ma luat în brațe sărutându-mă cu foc. Am fost surprinsă la început dar i-am răspuns și mi-am încolăcit brațele în jurul gâtului său în timp ce el își pune mâinile pe talia mea și mă trage mai aproape de el adâncind sărutul. Mă ridică în brațele sale și mă pune pe pat fără să ne oprim din sărut. Ne despărțim ușor dar el nu se lasă vrea să mă înnebunească așa că mă sărută pe gât coborând ,cu săruturile pe umăr bluza îl încurca așa că o aruncă pe undeva prin cameră și coboară cu săruturile până la talia pantalonilor acolo se oprește ridicându-se și uitându-se la mine iar eu îi zâmbesc în semn că o poate face. Știu că eu ar trebui să am grijă cu cine mă culc și din astea dar eu știu că el este bărbatul pe care îl voi iubi mereu. Oftează... oare și-a dat seama că nu mă simt pregătită?
-Mari știu că nu ești pregătită de ce nu ai vrut să-mi spui??
-Mi-a fost rușine am crezut că te vei supăra.
-Of prostuțo nu mă pot supăra pe tine. Totuși de ce nu ai dorit să-mi spui.
- Am crezut ,că vei spune că nu am încredere în tine și de asta nu mă dăruiesc ție.spun lăsând capul jos.
Adrien/Chat NoirE așa drăguță când e o mică prostuță o privesc și văd că mai are un pic și plânge așa că mă îndrept spre fața ei ținta mea fiind buzele ei cărnoase și rozalii și o sărut ușor.
- Nu plânge prințesă eu nu aș face niciodată asta iar dacă o fac pleacă liniștește-te apoi vino și dă-mi cu o tigaie în cap ,poate îmi dai drumu la rotițe și văd ce prost pot fi.
Se uită la mine zâmbind ,oh zâmbetul acela ce mă înnebunește de fiecare dată ,mă pupă pe nas și spune
-Orcât de prost ai fi ești prostul meu și așa vei fi mereu chiar de ai mai fi al meu ci al alteia eu tot pe tine te voi iubi indiferent cu cine aș fi.
Oh fata asta e dulce rău.
-Scumpete vrei să dau în diabet??
-Nu doamne ferește!spune ea panicată. De ce mă întrebi astfel de lucruri.
-Deoarece ești prea dulce și simt cum îmi crește glicemia.
Mă sărută iar când vrea să despartă sărutul eu îi iau capul în mâinile mele și adâncesc sărutul.Ea îmi mușcă ușor buza de jos dar nu prea mult timp deoarece eu îi mușc buza de sus ea scoțând un mic geamăt iar eu putând să adâncesc mai mult sărutufru Ne despărțim după câteva momente și o privesc cu dragoste .
-Pot dormi la tine în seara asta am nevoie de prințesa mea azi mai mult ca nici o dată.
- Ce ai pățit motănel??
-Tata iar m-am certat cu el.
-Vaii dar de ce??
-El mi-a spus că vrea să mă căsătoresc ,cu un fotomodel din Japonia și eu nu vreau asta,vreau să mă căsătoresc cu tine.Spun lăsând câteva lacrimi să cadă sperând ca Mari să nu își dea seama dar am uitat un detaliu mic ...Mari avea doar o bustieră pe ea iar eu stăteam cu ,capul pe pieptul ei ea simțindu-mi lacrimile pe pielea ei catifelată.
-Adrien nu plânge vom rezolva noi cumva. Vei vedea se vor rezolva și astea...spune ea cu un ton blând mângâindu-mi părul ușor știu că vrea să plângă dar e tare pentru amândoi.
-Marinette nu trebuie să fi tare pentru amândoi fii tare pentru tine așa că plânge știu că vrei asta. Nu a trebuit să spun a doua oară că ea în loc să plângă să tipe ma sărutat și ce mai sărut dar în el se simțea tristețea pe care inima o simte iar acest sărut are rol să o alinte așa că-mi transmit toată dragoste și nu o las până ce rămânem amândoi fără viață o să o țin langă mine pentru totdeauna. Din cauza lipsei de aer ne despărțim și mă pun lângă ea în pat luând-o în brațe și stângând-o la pieptul meu.
-Nu o să te las să pleci de lângă mine mai mult de un metru .
-Awww atunci cum te duci acasă ??
-Văd eu te leg de mine găsesc eu ceva.
-Motănel ....ohh ce dor o să-mi die de clipele astea.
- Dar de ce o să mă ai tot timpul
-Ba nu tu o să o ai pe fata aia nu ai cum să te împotrivești tatălui tău îți vrea binele.
-Da sigur dacă îmi vrea binele atunci m-ar lăsa să fiu cu cine vreau eu.
-Dar dacă m-ai prezenta tatălui tău poate mă va lăsa să fiu prietena ta ce zici?
-Nu știu prințesă dar vom încerca și chiar de mă închide eu tot la tine vin te găsesc și în gaură de șarpe deoarece iubirea mea mă conduce la tine.
-Awww Chaton bine acum hai la nani.
-Bebe Mari somn??
-Bebe Adrien vlea pupic??
-Da
-Bine .mă sărută ușor apoi continuă cu aceiași voce de copil mic.Noapte bună iubi.
-Noapte bună iubire. Și o pup pe frunte.