In acea cafea se afla tatal meu impreuna cu o femeie si pareau destul de apropiati, deci cred ca se cunosc de mult. Cum? Cum poate tata sa ne faca asa ceva? Si de ce? Nu ia lipsit nimic alaturi de noi. Stiam ca certurile cu mama il afectau si pe el dar nu putea sa ne faca una ca asta. Sau poate... el are o relatie de mai mult timp cu acea femeie si de aceea existau atatea certuri in familie.
Kyle povesteste:
Ne indreptam incet spre casa. Mama nu a scos un cuvant de cand ne-am urcat in masina. Era distrusa si se vedea acest lucru. La fel eram si eu doar ca incercam sa fiu puternica. In cap mi se derulau incontinuu imaginile din fata cafenelei. Ajungem acasa iar mama fuge direct in camera ei. Nu o pot vedea asa, nu merita da fie calcata in picioare. In cele din urma apare si tatal meu. Era fericit, iar eu stiam motivul dar aveam sa ii pun cateva intrebari pentru a afla adevarul.
-Se pare ca esti cam fericit. Care e motivul? Intreb eu curioasa.
-Am terminat un proiect la care lucram de foarte mult timp si a iesit exact cum mi-am dorit. Spune el cu glas incet. Niciodata nu pomise de vreun proiect la care lucreaza.
-Mda.. bine! Nu pot sa cred ca m-a mintit in fata. Ce parinte face asa ceva? Il urasc!
-Mama ta unde e, scumpo?
-E in camera ei care apropo de azi inainte nu mai e si camera ta. Spun eu nervoasa. Nu stiu ce a fost in capul meu cand i-am aruncat cuvintele acestea in fata dar pur si simplu nu mai puteam trai in minciuna.
-Sper ca glumesti, Kyle! Spune pe un ton amuzant.
-Chiar nu glumesc, Ben! Deja sunt nervoasa iar el se uita mirat la mine asreptand sa continui ce am de spus. El ea totul in gluma? Eu si mama te-am vazut la o cafenea impreuna cu o femeie si pareati cam apropiati. Cat timp mai vrei sa ne minti? Cat? Tip la el cat ma tin plamanii. O vad pe mama coborand scarile ajungand in living. Cel mai probabil m-a auzit cum tip.
-Kyle... stii ca eu si mama ta ne certam atat de des... spune si ofteaza. Totul intre noi s-a terminat cu cateva luni in urma iar ceea ce m-a tinut in casa asta ai fost tu si Ria.
-Pai daca eu si Ria eram asa inportante pentru tine de ce nu ai incercat sa te impaci cu mama? Ai ales sa iti continui viata alaturi de alta femeie? De azi sa stii ca nu mai esti tatal meu, Ben. Ii arunc cuvintele in fata si fug ajungand in cele din urma in camera mea.
Totul se ruina, absolut totul. Familia mea nu era ceea ce pare. Nu aveam o familie frumoasa in adevaratul sens al cuvantului, ci o familie fericita doar de fatada. Il uram din tot sufletul meu chiar daca era tatal meu. Un tata adevarat nu e las si fuge de probleme mai ales cand sunt 2 copii la mijloc. Dar el.. el a ales calea mai usoara in loc sa isi salveze casnicia cu mama.
Somnul isi face simtita prezenta si in cele din urma adorm. A doua zi ma trezesc de dimineata, iar dupa ce imi fac rutina de dimineata plec spre bucatarie pentru a lua micul dejun. Ajung in bucatarie si nu aud nicio miscare, se pare ca toata lumea doarme. Grozav, trebuie sa imi pregatesc eu micul dejun. In timp de voiam sa iau laptele din frigider pentru a-mi face niste cereale cu lapte gasesc un bilet de la tata. Am citit biletul, iar siroaie de lacrimi si-au facut aparitia pe fara mea. Am cazut langa frigider si tot ce faceam era sa strang foaia la piept si sa plang. Cum a putut sa ne faca una ca asta? Cu ce i-am gresit?
M-am gandit sa postez acest articol azi pentru a va face o miva idee despre ce este aceasta carte. Sper sa va placa. Nu uitati sa votati si sa imi lasati comentarii.
Va pup💋
CITEȘTI
Iadul
Подростковая литератураAti cunoscut vreodata acel sentiment ciudat cand ai impresia ca viata e perfecta dar in realtitate nu e asa? Ei bine, eu da! Cartea se bazeaza pe viata tinerei Kyle , o fata simpla si sensibila, care isi dorea ca viata ei sa fie una cat mai lini...