Cu lacrimi in ochi ma chinuiam sa citesc biletul lasat de tata. "Imi pare rau pentru tot raul pe care vi l-am facut. Nu meritati asta si desii eram constient de lucrul acesta v-am ranit. Am hotarat sa ma mut cu noua mea iubita in Los Angeles. Nu ma judecati. Am sa va trimit bani in fiecare luna si sper ca o sa veniti vreodata sa ma vizitati. Imi pare rau." La nsiba, el crede ca, cu banii rezolva totul? Aveam nevoie de el aici si el a ales sa plece cu "noua lui iubita"? In loc sa lupte pentru a castiga din nou dragostea noastra el pleaca? Halal barbat!In cele din urma oberv ca mama isi face aparitia in bucatarie. Acea cearcane iar ochii ii erau rosii de prea multe lacrimi. Observa ca plang si vine spre mine lundu-ma in brate si spunandu-mi cu glas incet:
-A plecat, asa-i? S-a descotorosit de tot si a plecat lasandu-ne singure. Spune aceasta si a inceput din nou sa planga.
-Nu conteaza. Lasa-l, tot la noi o sa se intoarca si atunci nu-l vom mai primii. Tot ce conteaza in momentul de fata e ca ne avem una pe cealalta si asta e cel mai important.
Incercam din rasputeri sa fiu tare dar cedam. S-au adunat ptea multe. Stiam ca relatia dintre parintii mei nu e foarte buna dar nu ma gandeam niciodata ca tata are o alta femeie in viata lui. Totul s-a intamplat asa de repede. Familia mea se ruina si trebuia sa fac ceva pentru a impiedica acest lucru. Dupa ce imi servesc impreuna cu mama micul dejun o sun pe Lara pentru a-i propune sa iesim putin prin parc. Aveam nevoie de putin aer. Aceasta a fost de acord si am mers cu masina spre casa ei.
Am ajuns in parc si ne-am asezat pe o banca. Lara a observat ca ceva nu era in regula cu mine si m-a intrebat ce s-amai intamplat de sunt in aceasta stare. Am inceput sa ii povestesc iar aceasta a ramas uimita de faptul ca tata ne-a parasit.
-Off, draga mea prietena. Spune aceasta ingrijorata. Imi pare extrem de rau pentru ceea ce ti s-a intamplat dar iti promit ca voi fi mereu alaturi de tine. Si ma ia in brate.
-Nu stiu ce m-as face fara tine si fara mama. Spun eu si izbucnesc in plans.
Lara ma ia in brate si incearca sa ma linisteasca spunandu-mi ca totul o sa fie bine. Dupa vreo 2 ore de stat in parc hotaram sa plecam spre casa.
Dupa 20 de minute parchez masina in fata casei. Ajung in living si o vad pe mama intinsa pe canapea. Era inconstienta. Langa ea era un borcanel cu medicamente. Sun repede la salvare. "Nu mama, nu-mi face una ca asta, nu acum cand eu si Ria avem cea mai mare nevoie de tine." Incep sa plang in hohote. Dupa 10 minute de asteptare isi face aparia si salvarea, o ia pe mama si o duce catre cel mai apropiat spital.
O sun pe Lara rugand-o sa vina car de repede poate pana la mine sa aiba grija de Ria pentru a putea merge la spital. Aceasta ajunge in cel mai scurt timp si eu ma indrept grabita catre spital. Intru in salonul 12 unde o vad pe mama cu o multime de aparate pe ea. Intra doctorul:
-Sunteti fiica doamnei Cooper?
-Da. Raspund eu dand din cap.
-Nu pot sa va mint domnisora. Mama dumneavostra este intr-o stare foarte grava. A luat o supradoza de medicamente. Starea ei este critica. Imi spune acesta cu parere de rau.
Nu ma mai puteam stapanii si dau frau liber lacrimilor. De ce mi se intample toate lucrurile astea? De ce? Prima data a fost plecarea tatei, iar acum mama. Ce ma fac?Dupa o saptamana:
Mama nu isi revenise. Eram distrusa. Ria statea cu parintii Larei pentru a putea venii la spital. Voiam sa fiu langa ea, langa femeia care mi-a dat viata si care acum e pe patul de spital. Nu ma puteam obisnui cu ideea ca mama nu va mai fi langa mine. Domne, cate nevoie am de ia. Dupa vreo 15 minute intra doctorul in salonul mamei insa nu era singur. Era cu inca 2 asistente. Cele 2 asistente se apropie de patul mamei si se uita la ea pret de cateva secunde. Doctorul nu spunea nimic iar eu nu intelegeam ce se intampla. Larimile au pus stapanire din nou peste mine.-Ce.. s-se pe..trece? Intreb eu cu vocea tremurata. Doctorul ezita sa-mi raspunda la intrebare iar eu le vad pe cele doua asistente ca.....
Stiu ca e putin cam scurt si imi cer scuze. Am vrut sa va tin putin in suspans. Curand o sa postez si urmatorul capitol. Pana atunci spor la citit. Astept comentariile si voturile voastre.
Va pup💋
CITEȘTI
Iadul
Teen FictionAti cunoscut vreodata acel sentiment ciudat cand ai impresia ca viata e perfecta dar in realtitate nu e asa? Ei bine, eu da! Cartea se bazeaza pe viata tinerei Kyle , o fata simpla si sensibila, care isi dorea ca viata ei sa fie una cat mai lini...