Doctorul ezita sa-mi raspunda la intrebare. Raman nemiscata si observ cum cele 2 asistente se uita in continuare la mama. Doctorului ii apare un mic zambet pe fata si imi spune:
-Domnisoara Cooper mama dumneavoastra a iesit din coma si acum asteptam sa isi revina. O vom deconecta de la aparate si vom astepta sa se trezeasca.
Nu-mi puteam stapanii lacrimile. Eram fericita ca mama incepea sa isi revina. Abia asteptam sa se trezeasca si sa ii spun cata nevoie avem de ea.
Dupa vreo inca 4 ore de asteptat in sfarsit mama isi deschide ochii. Ma apropii de patul in care era zacea de multa vreme si cu lacrimi in ochi o iau in brate.
-Te.. ro.. rog sa nu mai faci asa ceva niciodata. Spun eu plangand. Avem nevoie de tine mai mult ca orice. Ria a intrebat in fiecare zi de tine si abia astepta sa te intorci acasa. Spun printre suspine.
-Imi pare rau, draga mea. Spune mama mai mult in soapta. Avea lacrimi in ochi si ea. Se vedea pe chipul ei ca ii parea rau pentru ce a facut.
-Odihneste-te mama! O sarut pe obraz si plec pe holul spitalului.
Ies din salon si o apelez pe Lara. O informez ca mama tocmai s-a trezit si o rog sa o aduca si pe Ria pentru a vedea-o pe mama. In tot acest timp am tinut-o departe de ea pentru ca nu doream sa stie in ce situatie se afla mama noastra.
Ben povesteste:
Tocmai aflasem ce facuse Linda si ma aflam in drum spre spital. Cum a putut face asa ceva? Nu s-a gandit la fetite? Cat de inconstienta era. Am ambalat masina si in mai putin de 2 ore ma aflam in fata spitalului. Intreb la recentie de Linda Cooper si o asistenta draguta ma conduce spre salonul acesteia. In fata salonului se afla Kyle. Arata rau. Nu o mai vazusem asa niciodata. La vederea mea aceasta ramane socata.
-Tu.. ce cauti aici? Tonul ei era schimbat. Cred ca ma ura pentru ceea ce am facut.
-Am aflat ce a facut mama ta si am venit sa vad cum se simte. Aceasta ramane nemiscata.
-Nu ai ce cauta aici. Stiu ca esti tatal meu dar ne-ai facut destul rau pana acum. Imi arunca cuvintele in fata
Nu-mi vine sa cred ce aud. Ce mult s-a schimbat fetita mea. Stiu ca le-am parasit dar stia motivul. Intre mine si Linda nu mai exista nimic de mult timp. Ceea ce ne tinea impreuna erau fetele. Nu credeam ca le va afecta asa tare plecarea mea dar, recunosc, am fost un las. Am fost un las pentru ca nu am fost in stare sa le spun lucrurile in fata si le-am lasat un amarat de bilet in care le anuntam ca plecam. Oare ma va ierta Kyle vreodata? Sau ma va trata in continuare ca pe un strain?
Am plecat dezamagit din spital. Tot ce imi doream era ca fetita mea sa ma ierte pentru ceea ce am facut. Imi parea extrem de rau ca am pierdut-o dar trebuia sa ma inteleaga si ea pe mine. Nici macar nu am apucat sa ii spun ca m-am mutat inapoi in New York impreuna cu Izabella si fiica ei Mia de doar 4 anisori.
Kyle povesteste:
De ce a venit aici? Nu putea ramane in Los Angeles? Nu ii ajunge cat rau ne-a facut? Halal barbat si Ben asta. Dupa plecarea lui nu a mai trecut mult timp si le zaresc pe Lara si pe Ria intrand in spital. O vad pe Ria alergand spre mine cu un zambet urias. Se pare ca Lara ii spusese ca mama isi revenise si aceasta era tare fericita.
-Buna, Lara. Cum mai esti? O intreb pe prietena mea.
-Hei. Sunt bine, am adus-o pe micuta Ria asa cum m-ai rugat. Mama ta cum se simte?
-Pai.. momentan doarme. Doctorul i-a spus ca are nevoie de multa odihna. Dar.. nu despre asta vreau sa vorbim acum. Spun eu cu o tristete in ochi
-Ce s-a intamplat Kyle? Ma intreaba prietena mea care parea ingrijorata.
-Pai.. tata a fost azi pe aici. A aflat de mama si a venit sa o vada.
-Si? Nu e bine ca se intereseaza de voi?
-Nu, Lara, nu e bine. Nu vezi cat rau ne-a facut? Din cauza lui mama e in spital si era cat pe ce sa moara. O avertizez pe Lara.
-Offf... vino aici. Si prietena mea ma trage intr-o imbratisare
-Stai... dar de unde a aflat tatal meu de mama? Si mai ales de unde stia in ce spital e internata? Imi intreb prietena si aceasta isi schimba expresia fetei. Aceasta ezita da ini raspunda. Imi ascunde ceva? Ce s-a intamplat Lara? De ce nu imi raspunzi? O intreb ingrijorata.
-Pai Kyle... imi pare foarte rau. Imi spune aceasta cu o tristete in glas.
-Pentru ce Lara? Pentru dumnezeu, spune odata. Tip la ea cu toata forta.
-Imi pare rau pentru ca...
Buna dragilor! Sper sa va placa acest capitol. E putin plictisitor insa va promit ca urmatorul va fi mult mai bun.
Cei care cititi va rog nu uitati sa dati cate un vot si sa imi lasati comentarii. In felul acesta voi stii ca va place ceea ce scriu.
Va pup💋
CITEȘTI
Iadul
Teen FictionAti cunoscut vreodata acel sentiment ciudat cand ai impresia ca viata e perfecta dar in realtitate nu e asa? Ei bine, eu da! Cartea se bazeaza pe viata tinerei Kyle , o fata simpla si sensibila, care isi dorea ca viata ei sa fie una cat mai lini...