02. Prepare(170207)

1.2K 115 6
                                    

♥️HunHan Everyday♥️

"Hun! Hun ah! ထဦးဆို"

"ဟင္? အြန္းးး... ဘာျဖစ္လို႔တုန္း Luရ"

အြန္းးး... အင္းးးနဲ႔ ပ်င္းေၾကာဆြဲထရင္း ေမးလာတဲ့Sehunကို Luhanဖုန္းႀကီးထိုးျပကာ

"ဒီမယ္ေလ ဘာprepareတုန္း? ဘိုလိုကလည္းမႈတ္ထားလိုက္ေသး... ကေလးေတြရိပ္မိကုန္ေအာင္ တကယ္ဘဲ~ commentေတြလည္းဖတ္ၾကည့္လိုက္ဦး~"

"ေအာ္... ဘာမ်ားလဲလို႔ Luကလည္း"

"Prepareဆိုတာႀကီးက အမ်ိဳးမ်ိဳးအေတြးေပါက္ခ်င္စရာႀကီး... Icezzz ၾကက္သီးေတာင္ထတယ္"

"Haha... ကိုယ္ကလည္းအဲ့လို အေတြးေပါက္ခ်င္စရာျဖစ္ေအာင္ကို တမင္ေရးတာေလ~"

"ဟြင္း..."

Oh Sehunတစ္ေယာက္ ေစာေစာစီးစီး သမင္မ်က္ေစာင္းလက္ေဆာင္ရလိုက္သည္။

"Baby Luကလည္း ေစာေစာစီးစီး ညစ္ညစ္ညမ္းညမ္းေတြ ေလွ်ာက္မေတြးရဘူးသိလား😜အေတြးေပါက္ခ်င္စရာဆိုေပမယ့္လည္း ကိုယ္က႐ိုး႐ိုးသားသားသေဘာနဲ႔ဘဲ တင္တာပါေနာ္"

"Yah! ဘယ္သူကေလွ်ာက္ေတြးလို႔လဲ😒 Sehunလုပ္ပံုနဲ႔ကfanေလးေတြ သိကုန္ေတာ့မွာဘဲသိလား ဟိုတစ္ခါက ဒီရက္ႀကီးမွာလည္း သူမ်ားပံုကို IGမွာတင္ေသး ေျပာလည္းမရဘူး~ အခုလည္းလာျပန္ၿပီ"

"သူတို႔ေတြကမသိၾကပါဘူးLuရာ... comebackအတြက္ ဘာညာျပင္ဆင္ေနတယ္ဘဲထင္မွာပါ"

"ေအာ္ ေအာ္ HunHan shipတဲ့သူေတြ အဲ့ေလာက္ေတာ့မအဘူးဆိုတာ ခင္မ်ားေလးေမ့ေနတယ္နဲ႔တူတယ္ေနာ္"

"မေမ့ပါဘူး သူတို႔ေလးေတြေပ်ာ္ေအာင္ တင္ေပးတာပါ ကိုယ္တို႔လည္းေပ်ာ္ေနေတာ့ သူတို႔ေလးေတြကိုလည္း ေပ်ာ္ေစခ်င္လို႔ေပါ့"

"apk ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးဘဲအစိုးရိမ္လြန္သြားတာပါ"

"ေနာက္ၿပီး ဒီဟာတင္တာကလည္း Suho hyungကို တင္ရမတင္ရေမးၾကည့္ၿပီးမွ တင္ဆိုလို႔တင္တာပါေနာ္"

"အင္? အဲ့Suhoကလည္း အေရာက္ပို႔တယ္ေနာ္"

"ကိုယ္တို႔ကိုသနားလို႔ေနမွာေပါ့~ ခ်စ္လ်က္နဲ႔ေဝးေနၾကတာဆိုေတာ့"

"အာ့ေၾကာင့္ အခုေနာက္ပိုင္း Hyung Sehunစီခဏခဏလာပါတယ္ေနာ္"

"အင္း သိတယ္ေလ အာ့ေၾကာင့္လည္းဒီက ပိုပိုခ်စ္ေနတာပါဆို"

"ခိခိ ပိုၿပီ"

"မပိုပါဘူးကြာ.. ယံုပါLu႐ဲ႕..."
"Lu လာပါဦး ကိုယ့္ရင္ခြင္ထဲ ဖက္ထားခ်င္လို႔"

ဒီလိုနဲ႔..............................................

♥️♥️♥️

Prepare Prepare Prepare😁😁😁
Oh Sehunႀကီးအဲ့တုန္းက ဘာေတျပင္ဆင္တာလည္း သိဘူးေနာ္😂

Thanks For Reading,

90*Bow

♥️HunHan EveryDay♥️Onde histórias criam vida. Descubra agora