En dan moeten we nog de rest van het seizoen vullen...
MissScamander als Dylan Murphy
Amy400 als Amy
Kate3x3 als Kate
ClaireloveMusic als Claire
hethuisanubissibuna5 als Femke
SamF1301 als Sarah (tijdje terug)
Dark_prinses Raven
Marie-fantasie als Raaf en Felix (lix) en Pim.
myvs002 als Mees Martins
rick1248 als Rick
ChenayaXD als ChenayaPim ligt in het ziekenhuis. Heel onverwacht. Hij heeft kanker. Maar wat soort en of hij geneest?
Raaf is dood ongerust over zijn broer. Hij heeft nachtmerries en kan slecht slapen.
Felix is terug uit het gevang. Iedereen is blij, maar hij heeft nog een aantal geheimen die ontrafeld moeten worden. Wie was de gene die zich aan gaf bij de politie? Was dat wel de echte moordenaar?
De moord van Jordan Salomonds blijft een groot raadsel. Wanneer Chenaya de dreigbrieven krijgt merken ze dat er iets goed mis is. Mees zijn ouders wisten het, zou het via hen zijn uitgelekt? Of zit er toch meer achter? En wat wilt Max nog meer van Chenaya dan alleen de bewijzen?
Het pakketje. De dagboeken en brieven van Felix. Zou dat echt het bewijs zijn tegen het geheim wat Chenaya, Mees en Zianne met zich mee dragen?
Amy, Kate, Claire en Zianne zijn naar de kelder gegaan. Zianne werd betrapt door Rick. Zou hij echt niets door hebben of was dat alleen maar spel? Tijdens de missie is Raven flauwgevallen en is ze naar boven gebracht door Felix. Achter de verborgen ruimte zit een boekenkast. Sommige hebben een boek mee genomen om te bestuderen.
Kate is de coach van de vijf. Maar ook zij heeft zo haar geheimen. Wie is Patrona en wat wil ze van Kate?
En de vijf heeft soms ook nog moeite met hun gaves. Al lijkt Raven alles volledig onder controle te hebben en het ook goed gaat met Raaf en Pim moeten ze toch leren hun gaves te beheersen. Enkel dan kunnen ze hem gebruiken. Wanneer zal Dylen haar zonnebril af kunnen zetten? En Mees de Sambal kunnen laten staan? En zal het moment komen dat Amy haar speciale deo niet meer hoeft te gebruiken?
Het is ochtend. Zaterdag voor de eerste schoolweek na de kerstvakantie. Morgen (Zondag) is Dylen jarig dus word er een feest gehouden.
JE LEEST
Anubis Rolplay
عشوائي(Inschrijvingen ) VOL IS VOL Je komt in het huis Anubis wonen. Ieder heeft een andere achtergrond. Ieder heeft zijn eigen geheimen. Hi, heb je het huis Anubis gekeken en ben je er nog helemaal fan van?? Vind je het leuk om verhalen met anderen te b...