İLK TANIŞMA

90 6 0
                                    

Sabah sabah alarmım sayesinde
uyanmıştım. Kendimi her zamanki gibi halsiz hissediyordum. Okula hazırlanmak için 10 dakikam vardı. Zaten benim ilgi alanıma girmez süslenmek. Saçlarımı dağınık topuz yaptım. Siyah bir jean ve beyaz basic bir t-shirt giydim. Okulun ilk günü olduğu için Nazlı ile birlikte gidecektik okula... Kahvaltımı yaptım ve Nazlıların evinin yolunu tuttum.
Nazlıların evinin önüne geldiğimde nazlıda çıkıyordu. Selamlaştık ve yola koyulduk. Telefonumu çıkardım ve hesabıma girdim. Nazlı birden ceplerini kontrol etmeye başladı ve telefonunu unuttuğunu farketti. Koşarak gitmesini söyledim. Elimde telefonum olduğum yerde ileri geri yürümeye başladım. Tam merdivenlere oturacakken telefonum yere düştü. Kafamı kaldırdığımda bir çocuk affedersin dedi ve aceleyle yanımdan geçti.
Ali 'den
Acelem vardı ve bir kıza çarpmıştım umarım telefonuna bir şey olmamıştır.Zaten şuan onu düşünecek vaktimde yoktu.Acilen okula gitmem gerekiyordu.
Selin'den
Nazlı nerde kalmıştı? Alt tarafı bi telefon alıp gelicekti. Ben böyle düşünmeye devam ederken Nazlı nefes nefese çıkageldi.
Nazlı: Selin ne bu halin bir şey mi oldu?
Selin: Telefonum düştü salağın teki sayesinde.
Nazlı: Kimmiş o ben belki tanırım.
Selin: Hızla yanımdan geçti bilmiyorum.
Okul:
Okula gelmiştik. İlk ders bittiğinde Nazlı ile birlikte kantine indik. Boş bir masa bulup oturduğumuzda karşımda o çocuğu gördüm.
Nazlı: Kime bakıyorsun sen öyle?
Selin: Sabah telefonumu düşüren çocuk.
Nazlı: Ali mi?
Selin: Nerden biliyim ben ismini Nazlı, tanımıyorum.
Nazlı: Hadi masalarına gidelim
Selin: Off
...
Ali: Naber Nazlı?
Nazlı: İyidir Ali, Bak bu arkadaşım Selin
Selin: Memnun oldum
Ali: :)
Biraz masalarında oturduktan sonra Nazlı ile sınıfa gitmeye karar verdik. Ama Ali arkamızdan seslendi.
Selin'den
Aliye doğru dönecekken karşımda onu gördüm.
Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. Yeni başladık ve 2 bölüm yayınladık lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin ;))

GECENİN UZAYLISI ~ AlselHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin