Ayrıl O Zaman

60 4 2
                                    

Ali'den:
Selini Didemin yanında terslemeyecektim. Ayrıca kızı sevgilim olarak tanıttım. Oda intikam için böyle birşey yaptı. Daha iki gün önce ona karşı hiçbir duygum yok demişti. Bu kadar kısa sürede fikrinin değişmedi mümkün müydü?? O gün yanlarından çekip gittim.
Selin'den
Kaan beni seviyor ve sahipleniyordu. Evet şuan sevgilim olabilir ama duygularım beni Aliye sürüklüyordu. Kaandan mesaj gelmişti.
Kaan: Selin ne yapıyorsun? Buluşalım mı?
Selin: Kaan daha sonra. Evde işlerim var.
Bu tabiki bahaneydi. Ama zamanla Kaana karşı birşey hissetme durumum olacak mı? Kestiremiyorum. ZAMAN HER ŞEYİN İLACIDIR..
2 gün sonra
Nazlı'dan
Ali ile eski günlerdeki gibi olmaya başladık.
Selinle hiç konuşmamıştık. Ali ile kavga mı ettiler? Aralarında problem mi var ? Bilmiyordum ama çok merak ediyordum.
Derhal Selinle konuşmalıyım. Mesaj attım.
Nazlı: Ali ile kavgamı ettiniz ??
Selin: Hayır. Her şey normal.
Nazlı: İyi o zaman :)
Selin: ;)
Kaandan:
Selin bana bir şans vermişti. Yada bana karşı duygular besliyordu. Eğer beslemeseydi. Kabul etmezdi.
Okul
Kaan ile okula beraber gitmiştik. Sınıfa giderken elimi tutmuştu. Bırakamadım çünkü Ali ile sevgilisi kantindeydi. Bizde yanlarından geçip gittik. Sınıfa geldiğimde elimi çektim ve görüşürüz dedim. Kaan gittikten sonra Nazlı geldi.
Nazlı: Selin ne iş ??
Selin: Ne gibi.
Nazlı: El ele tutuşmalar felan.
Selin: Sevgiliyiz sonuçta.
Nazlı: Ali çok sinirlendi.
Selin: Ali mi ??
Nazlı: Sizi gördükten sonra masadan kalktı.
Selin: Ali arıyor Nazlı.
Nazlı: Aç aç.
Selin: Alo
Ali: Selin hemen bahçeye gel.
Selin: Gelmiyorum.
Ali: Selin lütfen.
Selin: Tamam bekle.
Bahçe
Aliden
Seline karşı bir şeyler hissetmeye başladım. İlk baştan beri beni bu kıza çeken durumlar var. Bugün itraf etme zamanı. Kıskandığımı, onu Kaanla görmeye tahammül edemediğimi söylemeliydim.
Selin: Neden çağırdın beni?
Ali: Bak Selin bu çok zor bir durum ama ben sana..
Selin: Ali ne söyleceksin? Didemle çok mutluyum. Didemin yanında sana bağırdım...
Ali: Ben sana karşı bir şeyler hissediyorum. İlk baştan itibaren.
Selin: Kendi kafana göre bana bağırıyorsun!! Sen ne dedin az önce ???
Ali: Duydun işte.
Selin: Ali şaka yapmanın sırası değil.
Ali: Selin şaka yapmıyorum. Çok ciddiyim.
Selin: Ali sevgilin var senin. Aynı zamanda benimde.
Ali: Doğru söylüyorsun. Sen Kaanla mutlumusun?
Selin: Ali Kaan bana değer veriyor.Beni seviyor. Evet ben sevmiyorum.Ama deniyorum.
Ali: Neyi deniyorsun?
Selin: Kaanı sevebilmeyi.
Ali: Deneme Selin.
Selin: Ne yapmalıyım bu durumda? Ayrılayım mı hemen!!
Ali: Evet Ayrıl o zaman.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECENİN UZAYLISI ~ AlselHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin