AFTER SOME YEARS
A GIRL STAND INFRONT OF MIRROR CURLE HER HAIR.....TABHI A BOY COME AND HUG HER FROM BACK.
BOY- HAPPY VALENTINES DAY.....NANDU.
NANDU - HAPPY VALENTINES DAY MANU.
(YES GUYS THE GIRL AND BOY IS OUR MANAN)
MANU BUSY WITH HIS ROMANCE....
NANDU - MANU KYA KAR RAHE HO.
MANU- APNI WIFE SE PYAR KAR RAHA HU.
NANDU PUSH HIM
NANDU- KUCH TO SHARAM KARO MAANYA COLLEGE ME AA GAYI HAI....AUR NADI AUR MANAN 6TH CLASS ME AA GAYE HAI.
MANU - TO KYA ME ROMANCE KARNA BAND KAR DU.....AUR WESE BHI ROMANCE APNI WIFE SE KAR RAHA HU KISI AUR SE THODE HI NA.
HE AGAIN CATCH HER FROM WAIST.....HER HAND ON MANIK'S CHEST ....BOTH CLOSE TO EACH OTHER AND TRY TO KISSS BUT TABHI.....
KNOCK KNOCK
(YES GUYS SOME ONE KNOCK THE DOOR )
MANIK IN IRRITATING TUNE- YE CABIR MUJHE KABHI JEENE NAHI DEGA.
MANIK OPEN THE DOOR - AB KYA HUA TUJHE.
CABIR - WAAH TU MUJHSE ITNA PYAR KARTA HAI KI MERE GATE KHATKHATANE SE HI SAMAJH GAYA KI ME HU.
MANIK- VERY FUNNY.
CABIR - ME TO BUS YE BOLNE AAYA THA KI FAB-5 KI PERFORMANCE KE LIYE LATE HO JAYEGA.
MANIK - YA HUM BUS AA HI RAHE HAI.
CABIR LEFT AND MANAN READY AND COME TO DOWNSTAIRS AND ALL LEFT.....
FAB-5 AND ALL ENTER
CROWD SHOUTED - FAB-5.......FAB-5. ........FAB-5. ..
TABHI LIGHTS WAS OFF....AND TUNE START.....
FAB- 5 AND ALL SEE STAGE AND SIT THERE RESPECTED CHAIRS........LIGHTS ON AND FLASH 5 PERSON STAND ON STAGE AGE 12 TO 19.....2 GIRL AND 3 BOY.
ANCHOR COME - SO GUYS SEE YOUR FAVOURITE BAND FAB- 5 IS HERE......WESE INTRODUCTION KI TO ZAROORAT NAHI HAI BUT FIR BHI....I INTRODUCED THE KEYBOARD PLAYER ABHIMAAN KHURANAN ( MUKBHI SON) ALL WAS CLAPPING AND ABHIMAAN PLAY KEYBOARD....