Je nová Yaoi storka. Ok, už asi mesiac stará, ale sú tam hodené iba 3 kapče a ja tupá som vám to zabudla povedať skôr. Mám taktiež nápad na nový oneshot tak sa možno v blízkej dobe niečoho dočkáte. Nič nesľubujem však. Tak bežte spraviť kuk na môj profil, možno vás zaujme.
Chcem sa taktiež ospravedlniť za túto kratšiu kapitolu a vydanú po trochu dlhšej dobe. Moja psychyka posledné dva týždne nie je až tak v pohode ako by mala byť (v pohode nikdy nie je, ale chápeme sa hej). Problémiky sa sypú no. Tak aspoň vy si uživajte.
Cheer up, maj luvz~
„Ale ja to chcem." upieral na mňa svoj, priam nadržaný pohľad. Sám presekol reťaze snažiace sa udržať moju túžbu po ňom. Natiahol som sa po ňom, stiahol ho k sebe a začal dravo bozkávať. Ruka doposiaľ priložená k jeho rozkroku prešla na jeho zadok, ktorý následne všemožne mačkala. Mmmh, len to pomyslenie, že jeho dierka za chvíľu bude krásne obopínať moje vzrušené prirodzenie. „A čo predohra?" usmial sa a svoje bozky presunul na môj krk. „Toľko sa mi na teba nechce čakať, Ren." Už ma jeho tričko znepokojovalo, tak sa trošku preletelo izbou. Po ňom nasledovalo aj to moje spoločne aj s riflami a Ren si svoje stiahol dole tiež. „Pre istotu." uchcehtol sa, keď pokladal notebook z postele na zem.
Keď opäť presunul svoju pozornosť na mňa, chystal som sa ho zhodiť pod seba ale zastavil ma. Robím niečo zle? „Iba si ľahni. Prenechaj to mne~" jedným pohybom ruky ma priklincoval k posteli a začal ma znovu bozkávať. On to snáď naschvál predlžuje. Moment. Ja mám byť ten dole, alebo ako to myslel?! Jeho nedočkavá ruka mi zatiaľ stiahla boxerky a to isté praktikoval na sebe. Avšak neuveriteľne provokatívne a pomaly. Myslel som, že vybuchnem. „Reeen.." zakňučal som prosebne a dotkol sa oboma rukami jeho hrude. Stále mi hľadel hlboko do očí, kľakol si nado mňa na štyri, zobral moje dva prsty a naslinil ich. „Pomaly. Po jednom." prsty nasmeroval k jeho otvoru a venoval mi pusinku na nos. Rozkošné~ Nechcem mu ublížiť, tak som podľa jeho požiadavok prenikol do neho jedným prstom. Ren bolestne zakňučal, zvalil sa hruďou a tu moju a hlavu si položil ku krku. „V pohode?" spýtal som sa s neistotou v hlase. Naozaj mu nechcem ublížiť. „P-pokračuj." šepol a sám sa proti môjmu prstu pohol panvou. Naše erekcie sa vďaka tomu o seba otreli a mne unikol menší vzdych. Prstom som sa chvíľu pohyboval a za onedlho pridal aj druhý. „A-aah! Ko-Kou, tam~" vzdychal mi pri uchu a opäť sa pohol panvou, keď sa moje prsty otreli o jeho prostatu.
„V-viac.." rukou vytiahol moje prsty z neho, uchopil môj penis a pomaly ho začal do seba zasúvať. Bol tak príjemne hrejivý a hlavne nehorázne úzunký. Neskutočný pocit, ale srdce mi zvieral pohľad na jeho uslzené oči. „Ren.." riekol som potichu a palcom mu ich stieral z líca preč. Iba sa na mňa usmial a penis do seba zasunul na doraz. Jeho nechty sa mi zaryli do hrude a ďalšie slané slzy si našli cestičku na povrch. Chvíľu počkal a začal sa pohybovať. Postupne pridával na tempe a tým mi dopral ďalší krásny pocit. Nie len mne, ale určite aj jemu samému. Pritiahol som si ho do dravého bozku a navzájom sme si vzdychali do úst. Vyzeralo to byť na neho veľa hneď takto prvý krát, tak som ho prehodil pod seba, jeho pravú nohu mierne nadvihol a prirážal ešte rýchlejšie.
„Tam! T-tam Kou!" vzdychal keď som narazil na jeho uzlíček šťastia. Moja myseľ sa začala sústrediť iba na to jedno miesto, aby mohol zažiť čo najviac rozkoše. Ten jeho pohľad! Mierne privreté oči, pootvorené ústa a tie slastné zvuky spôsobované mnou. Rozpaľovala ma myšlienka, že za toto môžem ja. Chytil som ho pevne za boky a prirážal tvrdšie a tvrdšie. Ren drvil poťah postele a s hekaním môjho mena skončila jeho bielunká nádielka na hebkom podbrušku. Teraz vidím bývanie ďalej od ostatných ako výhodu. Chcel som z neho výjsť, pretože môj vrchol sa blížil, ale jednou nohou ma zahákol okolo bokov a tým ma donútil spraviť sa do jeho chutnučkej prdelky. „Ren preč-" „Chcem cítiť tvoje všetko~" usmial sa a hladil ma na hrudi. Znovu rozkošné. Napokon som z neho vystúpil a spokojne zlízal jeho sperma spoločne aj s pár pusinkami z podbruška.
„Sprcha by prospela, čo myslíš?" nečakal som na odpoveď, zobral ho do náruče ako princeznú a odpochodoval do kúpeľne. „Ja by som to ustál.." sčervenal a pritisol si hlavu k mojej hrudi. „Ustál, ale s bolesťou. A to by sa mi nepáčilo." Viem, že ho to na sto percent bude bolieť aj zajtra... ale chcem tú bolesť aspoň na chvíľu oddialiť. Predsa sa moja princezná nebude trápiť, nie? Avšak v sprche bohužiaľ stáť bude musieť.
Vošli sme do sprchového kúta, zapol som vodu, zobral hubku so sprchovým gélom a začal mydliť Rena (mydliť( ͡° ͜ʖ ͡°) ). Hneď sa mi vrhol na pery a chytil ma za boky. Jeho bozky boli jemné a zároveň plné vášne, tak isto ako aj pohyby rúk. Navzájom sme sa jeden druhému otreli o rozkrok a hádajte čo nasledovalo? Čo iné než dva majáky stojace vedľa seba. Ren so mnou robí naozaj divy, a ja s ním tiež. Dokážeme sa navzájom vzrušiť jediným prostým dotykom. „Kou.." odtiahol sa odo mňa a tikal očami medzi našimi stoporenými prirodzeniami a mojou tvárou. „Ako vidím, asi ti to nestačilo, princezná." šepol som a pritlačil jeho chrbát o kachličky. Muselo ho to studeniť, ale o chvíľu na to zabudne. To garantujem.
Mierne som mu začal okusovať krk a palcom dráždiť žaluď. Samozrejme nechýbalo ďalšie otieranie sa o seba. „Kooou." mrnčal a olízal mi uško. Ňu. Aby moc netrpel, posunul som sa od dráždenia ďalej, kľakol si a pohltil celú jeho dĺžku. Ren si preplietol svoje prsty s mojimi vlasmi a pravidelne vzdychal v tempe pohybovania mojej hlavy. Čo by som to bol za svinku, keby ho nechám sa ihneď urobiť? „Kou!" vrčal a hodil na mňa nechápavý pohľad. Trošku sa zahrám na nechápavého. Presne ako on pred tým.
„Čo sa deje, Ren? Čo chceš? Pokiaľ mi to nepovieš, tak nemôžem splniť, čo žiadaš~" vrúcne som sa usmial a hral sa na neviniatko. Uhol pohľadom a uchopil moju ruku, ktorú nasmeroval na svoj zadok. Takže viac než honenie, hé? To nemôžem odmietnuť. Ikeď som sem pôvodne prišiel s tým, že ho umyjem od môjho pokladu vstreknutého priamo do neho, skončí s novým. Teplejším a čerstvým. Prudkým pohybom som ho otočil a pritlačil k stene. Teraz sa zahráme trošku drsnejšie.
Môj penis sa začal otierať o jeho drahé polovičky, prsty mu žmolili bradavku a jazyk mu vytváral vlhkú cestičku na šiji, ktorá bola prd platná, keďže sa itak strácala pod prúdom vody tečúcej zo sprchy. „Stále si nie som istý, čo presne chceš, princezná~" šepkal som mu do uška. „Boha Kou! Už ho do mňa konečne strč!" odsekol a viac vyšpúlil zadok. Konečne. Samozrejme mu vyhoviem. Bez prípravy som ho neho vnikol, na čo vykríkol. „V poriadku?" „J-Jasné že hej! Pohni!" sám hrubo prirazil zadkom o môj penis. Opäť som sa sústredil na jeho prostatu keď som ju našiel a prirážal dosť tvrdo. To drsnejšie som myslel vážne. Samozrejme nasledovalo to isté, ako vždy. Vzdychanie a následné vyvrcholenie. Ešte sme sa poriadne umyli a počkali, kým moja ďalšia várka z neho vytečie. Po tom všetkom výkone sme samozrejme boli obidvaja zmordovaní, on pochopiteľne viac, a tak zaľahli do postele. Nejak sa tam naše telá pomestili no.
„Ľúbim ťa." riekol Ren a viac sa ku mne pritúlil. „Ja teba tiež. A moc." odpovedal som mu, ale on už pravidelne vydychoval (ja nevydychujééém). Venoval som mu pusu na čelo a pobral sa spať tiež.
Ikeď je kratšia, tak tu máte aspoň 2 kolá no >.< Hviezdička potešíííííí.
See ya
YOU ARE READING
Letné spomienky (Yaoi)
RomancePríbeh sa točí okolo chlapca menom Kou, ktorý sa po šiestich rokoch vrátil do dedinky, kde ako malý trávil väčšinu času u tety z dôvodu náročného zamestnania jeho rodičov. Spolu s priateľmi držia krok aj nepriatelia, ktorí budú chcieť prekaziť radov...