Ne daj mi da odem.

40 4 0
                                    

Polako sam krenula da se budim,probudili su me jaki suncevi zraci.Otvorila sam oci i razgledala oko sebe.Bila sam sama,u sumi.Brzo sam ustala i uzela svoj mobilni.Resila sam da krenem da setam i trazim signal,pre nego sto me Tom pronadje.Setala sam i setala,sigurno jedno pola sata i vise.Dok napokon nisam pronasla signal.Signal.To.Krenula sam da zovem Nency.Odmah posle prvog zvona javila se.

"Nency!"-Viknula sam uplaseno.

"Anna! Gde si? Jel si dobro?"

"Ne! Uzasno se osecam,spasite,ne mogu vise.."-Pocela sam da placem..

"Ali..gde si?"

"U nekoj sumi,Tom me je kidnepovao,i odveo u neku kucicu i hteo da me siluje..."-Pocela sam jos jace da placem

"O boze! Dolazimo,nacicemo te ne brini"-Rekla je Nency zabrinuto.

"Pozurite! Dok me Tom ne nadje! Suma je ogromna!"

"Nacicemo te,ne brini!"-Rekla je Nency i prekinula.Sad sam ponovo sama.

Kod ostalih.

"Ljudi! Zvala me Anna! U nekoj sumi je,Tom je kidnepovao i odveo u nekoj maloj kucici.Srecom,uspela je da pobegne."

"Mala kucica,jao Tom! Znam gde je ta kucica,ja sam i Tomu rekao za tu kucicu..ali nisam rekao da kidnepuje Annu.Nego smo onako pricali i onda sam je pomenuo."-Rekao je Theo.

"Pa idemo onda,gubimo vreme!"-Povikao je Nick.Brzo smo uzeli nase jakne i izlezeli iz stana.Theo nam je bio kao navigacija,pricao nam je gde tacno treba da idemo.Posle pola sata,stigli smo.Krenuli smo kroz tu sumu,i vikali Anna.Nije se odazivala.

"Mora da je tu negde! Annaaa!!"-Vikala sam.

Odjednom se cuo neciji glas...

"Anna!"-Povikao je srecno Nick.
Iz daljine smo mogli da je vidimo.Krenuli smo ka njoj.

"O boze,kako mi je drago sto vas vidim!"-Krenula je da place,jako.

"Hajdemo.Ispricaces nam sve kod kuce."-Nick i ja smo je uzeli za narucje i krenuli ka autima.

Povratak kuci(Anine misli)

Kada smo stigli kuci,prvo sam otisla sa se presvucem,pa smo seli na onu nasu garneturu.Nency je sedela sa moje desne strane,dok su Nick,Joe i Theo sa leve.

"Jaoj draga,pa..kako?"-Upitala me je Nency.

"Ovaj..sve je bilo normalno,sve dok nije pao mraka.I onda me je neko uhvatio,stavio traku na ustima.Tad sam se onesvestila i od tad pa na dalje ne znam kao sam dospela tamo.Nisam znala ni ko je.Imao je kapuljacu.To je bio...Tom.Prvo je poceo da zahteva razne stvari od mene ili bi me ostavio samu.Pokusao je da me siluje..."-Svi su me gledali sokirano.Onda me je Nency zagrlila.Nick je besan ustao.

"Nick?"-Povikala sam za njim.

"Anna.Moramo da ga prijavimo.Ne znam cak ni od kad je izasao iz bolnice ali platice za svako svoje delo,za sve sto ti je ucinio."-Rekao je Nick.

"Znam.Ali ja...molim te sacekaj i dalje sam..."-Bila sam i dalje umorna i sokirana.

"U pravu si...Gde cu sad da te vucem do policijske stanice,znam da ti nije dobro.Hajde idi ti legni odmori,jesi gladna?"-Klinula sam glavom.Nick je ustao da mi napravi nesto.Dok je Nency sedela pored mene,grlila me i pricala da ce sve da bude okej,a Theo i Joe su samo cutali i gledali u nas.

Posle par min Nick je stigao sa hranom.Napravio mi je tost i kakao.Kada sam napokon jela,otisla sam u svoju sobu da prilegnem.A oni su ostali da gledaju tv.Otisla sam u svoju sobu i legla da spavam.

Spavala sam jedno 20 minuta,dok nisam cula neku viku.

"TOM IZLAZI!"-Povikao je Nick.Tom.Dosao je.Sigurno da me trazi.O tom trenutku je upala Nency.Zatvorila i zakljucala vrata.

"Anna,dosao je Tom.Trazi tebe.Nick i Theo se svadjaju tamo s njim,jer ne zeli da ode.Joe ce pozvati policiju,bicemo ovde dok ne odvedu Toma,bice sve oke,ne brini."-Samo sam je zagrlila.Posle par min,culi smo Policiju.Ustali smo i izasli iz sobe.

"Dobar dan,a vi ste?"-Upitao nas je policajac.

"Ja sam Nency Stones a ovo je Anna Brooks."

"Vi isto zivite ovde? Uglavnom,malopre je pomenuo jednu Annu..pretio je kako ce da je ubije i kako je ona kriva za sve.Predpostavljamo da si to ti?"-Upitao me je policajac.

"Da..amm..kidnepovao me je,juce i pokusao da...siluje."-Rekla sam policajcu.

"Hocete da podjete sa nama da podignete prijavu? Vodite ga."-Klimnula sam glavom.Uzeli smo nase jakne i krenuli za njima.Toma su odveli.

Tamo smo seli u cekaonicu dok nas nisu prozvali.Tamo su mi postavljali pitanja,i onda sam podigla prijavu.Nakon toga Tom je dobio 5 godina zatvora zbog pokusaja silovanja i kidnepovanja.Dobio je to sto je zasluzio.

Krenuli smo kuci.Kada smo napokon stigli kuci,seli smo na nasu garneturu i razgovarali.

"Anna...Joe i ja moramo nesto da ti kazemo.-Rekao je Nick i pogledao u Joe.

"Da.Anna,Nick i ja smo resila da se pomirimo.Ti znacis i meni i njemu i ne zelimo da se svadjamo posle toliko dugog druzenja.Nick je tvoj decko,a ja drug.Jeste da i dalje imam neka osecanja za tebe i znam da imas i ti za mene.Ali bices ti srecna sa Nickom i mene ces da prebolis.Ali svakako,ja cu uvek biti tu za tebe."-Samo sam se nasmejala i zagrlila ih.

(insta➡@andryjonas slika broj 14)

"Pa dobro narode,mislim da je sada najbolje da idemo da spavamo.Bio je naporan dan."-Rekla je Nency.Nakon toga smo svi ustali i otisli svako u svojoj sobi.

Ko smo mi?(Izmenjuje Se)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt