****Jutro****Probudili su me jaki suncevi zraci.Bila je subota,10 sati.Dan kada skoro niko nije kod kuce.Nency ide na neki kurs za nemacki jezik,Theo on je obicno setao po gradu s Tomom,ali Tom sada nije tu,pa verovatno ce da ode s Joe-om,a Nick,Nick obicno ide u teretanu,ali pokusacu da ga nateram da zajedno provedemo dan potrebno nam je to,posle ovog hausa.Tako sam lezala i razmisljala,posle 10 min,ustala sam.Pogledala sam po sobi,Nency nije bila tu.Ali ostavila mi je ceduljicu na njen krevet.
"Anna,maco,ja sam otisla na kurs,Theo je otisao da seta,Nick je valjda kuci sa Joem,tako da nisi sama,ne brini.Ljubim te.Vidimo se kasnije.Nency."
Drago mi je sto nisam sama,ali da budem pola dana sa Nick-om i Joe-om? Bice cudno,jako cudno.
Obukla sam crne helanke i dugackz sivu majcu,i izasla iz sobe.Otisla sam kupatilo,vezala konjski rep,umila se,orpala zube i malo se nasminkala.Stavila puder,maskaru,korektor i labelo.
Onda sam otisla da doruckujem.Sve je bilo mirno.Niko se nije cuo.Zar nisu Nick i Joe tu? Hmm..Usla sam u kuhinju i napravila sebi sendvic.Dok sam doruckovala,gledala sam nesto po instagramu.
Kada sam zavrsila dorucak,krenula sam da trazim Nick-a i Joe-a.Razgledala sam po stanu,nije ih bilo.Onda sam se setila da su mozda u Nick-ovu teretanu.
Otisla sam da proverim.Pokucala sam na vratima.
"Daa?"-Rekli su Nick i Joe.
"Aaa,tu ste,dobro jutro momci.Sta radite?"-Upitala sam ih,dok su oni vezbali.
"Eej,ljubavii...dobro jutro,kako si spavala?"-Upitao me je Nick,iduci ka meni.
Prisao mi je i poljubio me.
"Divno sam spavala.A ti? Kad ste ustali? Ja vas jedva nasla."-Rekla sam gledajuci u Joe.
"Ja sam bas dobro spavao.Ustali smo negde oko 7 sati i odmah dosli ovde da treniramo."
"Ja sam doruckovala vec pa idem da gledam malo tv.Sta vi imate u planu danas?"-Upitala sam ih,u nadi da cu ostati sama sa Nickom.
"Ja cu ostati kuci.Ne zelim da te ostavim samu.Mislim mi mozemo i da prosetamo kasnije,ako budes zelela."-Rekao je Nick,nastavivsi da trenirana.
"Ja ne znam...Mislim da cu i ja da ostanem,kasnije mozda se nadjem sa Theom.Ali videcu."-Rekao je Joe.
Super.Propao mi je plan.Nema veze,smislicu vec nesto.
"Okej.Samo vi nastavite,ja...idem da gledam tv."-Rekla sam pomalo razocarano.
Okrenula sam se i krenula ka vratima,a onda sam osetila necije ruke oko mog stuka i stala sam.Okrenula sam i videla...Nick-a.Poljubio me je u vrat.
"Sta je bilo,srce?"-Sapnuo mi je na uvce.
"Ma nista..."-Rekla sam,poljubila ga nazad,blago se nasmejala i izasla.
Nick i Joe su ostali da treniraju.Ja sam legla na garneturu,pred tv-om i gledala neku seriju i razmisljala.Lezala sam tako pola sata i onda zadremala,sve dok nisam cula Nick-a i Joe.
"Hajde idi se prvo ti istusiraj,pa cu onda ja."-Rekao je Nick,Joe-u.
"Vazi"-Rekao je Joe i otisao u kupatilo.
Ja sam i dalje lezala,sve dok mi Nick nije prisao.
"Hejj,sta radis?"-Prisao je i poljubio me u vrat.
(insta:@andryjonas➡Slika broj 15)
"Nick,hej,ja malo zadremala,prispavalo mi se nesto.."-Gledala sam ga onako sanjivo.A onda je dosao ispred mene i podigao me je i prebacio preko ledja.
"NICK! Sta radis to?"-Povikala sam..Dok se on smejao.
"Nosim te u tvoju sobu,jer je u mojoj verovatno Joe."
Awwww...dusa je.
Stigli smo u moju sobu.Polako me spustio na krevet i legao pored mene i gledao me.
"Tako si lepa..."-Rekao je dok mi je sklanjao pramen kose iza uveta.
Lezali smo tako zagrljeni,gledali se i smeskali.
Krenuli smo da se ljubimo..Krenuo je da me ljubi polako po vratu,onda je ustao i skinuo svoju majcu.Pa polako,onda i moju.Bila sam brusu,a onda me je pogledao duboko u oci.
"Znam da nismo hteli da zurimo...i dalje ne zelim da zurim..cekacu te koliko je god potrebno.Ne zelim da te povredim...ali imam neki osecaj da je sada pravi trenutak..mislim samo ako si ti spremna?-Upitao me je Nick,gruckajuci usnicu.
"U pravu si.Ali spremna sam Nick.Ja tebe volim i mislim da je to najbitnije.Ja tebi verujem."-Nasmejao se.
"Volim i ja tebe,Anna."-Rekao je,poljubvsi me.
Lagano je krenuo da me ljubi niz grudi,ka stomaku.Smeskala sam se.
Polako mi je skinuo brus,helanke u donji ves. A zatim njegov.Prepustila sam mu se,bila sam cela njegova.Bio je tako nezan...sve je bilo tako divno...sve dok neko nije pokucao na vratima...
DU LIEST GERADE
Ko smo mi?(Izmenjuje Se)
FanfictionSest tinejdzera koji zive zajedno u jednoj zradi,u jednom stanu u New York-u.Grupa ljudi koji zivi u jednoj zajednici.Cetiri momka i dve devojke,ko ce s kim da se smuva,ko ce u koga da se zaljubi,ko ce da ostane ziv do kraja i ko ce da se mrzi? Kro...