Samo moja

39 3 0
                                    

Nismo hteli da otvorimo.I da smo hteli,nismo mogli.Ali opet nam je upropastilo atmosferu.

"Heej,ste tu?"-To je bio Joe.Pa sta hoce sad?!

"To je Joe.Sta li hoce?"-Tiho sam rekla Nicku.

"Ne znam.Kazi Joe."-Rekao je Nick dok je i dalje lezao na meni.

"Mogu da udjem?"-Upitao je Joe.

"NE!"-Povikali smo.

"Amm...okej..ovaj..idem ja do grada,Nick mogu da uzmem tvoju koznu jaknu?"

"Uzmi.Ajde vidimo se posle."

"Ajde,odoh."-Otisao je,napokon.Sad smo sasvim sami.

"Pa gde smo stali..."-Krenuli smo da se ljubimo,nastavio je...bilo je tako lepo,bio je tako nezan da skoro nisam osetila taj ostar bol.Grickala sam usnicu.Kada smo skoro zavrsili.Krenuo je da mi ljubi grudi...polako i nezno...uzdisala sam,na sta se on smeskao.Ljubio me je po vratu jer zna da ja to volim.

Tako smo lezali zagrljeni,ljubili se.Uzivali u trenutku.

"Bilo je tako divno,Nick."-Rekla sam sa osmehom gledajuci ga duboko u oci.

"Da,bilo je predivno.Dobra si."-Krenuo je da se smeje,gurnula sam iz sale.

"Idem da se istusiram.Hajde ti se obuci,pa da idemo da do bioskopa.Sta mislis?"-Upitala sam ga dok dok sam se oblacila.

"Mmm,moze.Imas slatko dupe."-Rekao je Nick dok sam navlacila helanke.

"Hehe,jaoo Nick...Hajde ustaaj."-Povikala sam,i izasla iz sobe.

Kada sam se istusirala.Krenula sam da se spremam.Obukla sam crne iscepane farmerice,bordu majcu sa koznom jaknom i vans patike.Onda sam sacekala na kratko da se Nick spremi.Bio je predivan kao i uvek,u njegovim farmericama i crvenoj kariranoj kosuljici izgledao je bozanstveno.Stajala smo tako jedan ispred drugog i gledali se.I krenuli da se kidamo od smeha.

(insta➡ @ andryjonas Slika broj 15.)

''Mozemo da krenemo?''-Upitao me je Nick dok me je hvatao za ruku.

''Naravno.''-Rekla sam i namignula mu.

Zakljucali smo stan i krenuli do bioskopa.Do bioskopa nam je trebalo oko 20 minuta.

Resili smo da gledamo film ''50 nijansi mracnije''.Nick je uzeo karte,a ja coca colu i kokice.Onda smo otisli do nasih mesta.Tokom filma smo se drzali za ruke i uzivali u filmu.Bilo prelepo.Sa njim je uvek lepo.

Kada se film zavrsio,krenuli smo kuci.

''Mogli bi smo ti i ja nesto slicno onako da probamo,sta mislis,a? ''-Rekao je Nick dok smo izlazili iz bioskopa.

''Nick! Ti nisi normalan.''-Rekla sam kroz osmeh,udarajuci ga u rame.

''Sto? Sta fali?''-Rekao je smejavsi se.Ja sam samo prevrcala ocima,iz sale.Isli smo pesaka,jer nije bilo mnogo daleko a i bio je jos dan takoreci.Iduci tako,sreli smo Theo i Joe.

''Ooo gde ste braco? Sta radite?''-Upitao ih je Nick.

''Ja bio da iskupujem neke stvari,pa smo tu setali i tako.I daa, nisam vam rekao...ali pronasao sam stan i selim se,uskoro.''-Rekao je Theo.

''Ovde negde blizu ili?''-Upitali smo ga.

''Pa blizu je.Tako da se selim ovih dana,iskupovao sam neke stvari koji ce da mi trebaju i tako.Sta vi radite?''

''Mi smo bili da gledamo film i sad idemo kuci.Verovatno je i Nency dosla sa kursa i tako.''-Rekla sam dok sam posmatrala Joe,koji svo vreme nije skidao pogled sa mene.

''Koji ste film gledali?''-Upitao nas je Joe,dok se smeskao onako,djavolasto.

''50 nijansi mracnije''-Rekla sam mrtva hladna.

''Cuo sam da je dobar.Taman ima Nick nesto novo da isproba.Hajde idemo mi,vidimo se kasnije.''-Rekao je Joe i namignuo mi.Koji kreten.

''Jaoo Joe,ajde vidimo se.''-Rekao je Nick i prevrnuo ocima.

Nastavili smo put do kuce.

Kada smo stigli kuci,Nency je bila vec tu.Pozdravila sam se s njom i otisla sam da se presvucem u nesto ugodno.Obukla sam siroke,sive trenerke i usku crnu majcu.Vezala sam pundju i otisla kod Nency koja je sedela pred tv u dnevnoj sobi.

''I kako je bilo na kursu?''-Upitala sam je dok sam sedela preko puta nje.

''Super,danas je bas bilo laganica.Tii sta si radila danas?''

''Pa ostala sam sa Nickom i Joe kod kuce prvo.Pa posle je Joe otisao do grada i Nick i ja smo ostali sami kod kuce iiii...tako.Pa posle smo otisli do biskopa.''

''Ooo ostali ste sami? Pa sta ste lepoo radili? Aaa?''-Upitala me je Nency,zadirkivajuci me.

''Pa..ovaj..''-Gledala sam u plafon i smeskala se.

''ANNA! Pricaaj!''-Povikala je Nency kroz smeh.

''Dobrooo.Spavali smo...Da.Joe nam je na kratko unistio atmosferu,ali nas je i brzo ostavio na miru.''

''ULETEO VAM JE U SOBU?!''-Prekinula mi je Nency.-

''Nee,nije.Hvala bogu,ali nam je pokucao na vratima.Imam utisak da je to bilo namerno.Ali nema veze,svakako je bilo predivno,ne zelim da idem u detalje.''-Rekla sam kroz smeh.

''Drago mi je zbog tebe.Mislim da je Joe i dalje stalo do tebe,ali prebolece te.''

''Nadam se.''

Znam da je ova glava pomalo dosadna,ja se izvinjavam,ali nisam imala toliko inspiraciju.Nadam se vam se bar tolko kolko svidja,potrudicu se da sledeca glava bude bolja i zanimljivija.Hvala svima koji citaju i podrzavaju me.

Ko smo mi?(Izmenjuje Se)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt