Novi pocetak.

62 5 0
                                    

Nick i ja smo u vezi.To je islo jako brzo,znam.Ali...on mi je dao taj osecaj sigurnosti i briznosti.Pruzio mi je ljubav i paznju,kada mi je najvise bila potrebna.Lepo je imati nekog ko te razume i ko te stvarno voli.

********

Izasla sam iz sobe i otisla kod Nency.Usla sam u sobu.Nency je gledala nesto na njenom laptopu,videvsi me,zatvorila ga je.

"Hej,gde si bila do sad?"-Upitala me je zacudjeno.

"Amm,bila sam da resim sve."-I dalje me je gledala zbunjeno.

"A sta to?"- Prisla sam joj i sela kod nje.

"Popricala sam sa Joe,ostacemo 'prijatelji' "-Zagrlila me je.

"Pa to je odlicno problem resen."

"Ovaj...amm..sada sam...sa Nick-om.Znam,islo je prebrzo i slabo se i poznajemo,nismo izmenili ni 5 reci za ovih par dana otkad sam ovde.Ali..on je pravi.Jednostavno se osecam sigurno kod njega i zelim sve da podelim sa njim."-Nency mi se osmehnula i zagrlila me.

"To je lepo Anna..stvarno jeste.Lepo je kada imas nekog ko ga volis i ko tebe...voli.Srecno."

"Hvala ti."-Rekla sam i otisla u svoj krevet.Presvukla sam se u pidzami i pocela da razmisljam.Ja se nadam da Nick-ova i moja prica nece brzo da se zavrsi kao Moja i Joe-ova.Tako sam lezala,satima i razmisljala.Dok nisam zaspala...

******************
Rano sam zaspala,pa sam se probudila oko 9h.Nency je jos spavala.Polako sam ustala,obukla se,vezala rep i tiho izasla iz sobe,da je ne bih probudila.

Izasla sam iz sobe,otisla do wc,umila se i malo nasminkala.Onda,sam polako sunjala kroz  stan i otisla u kuhinju i uzela nesto da jedem.Namazala sam krem na hleba i sipala sok od pomorandze.Nabrzaka sam to smazala.I onda sam cula skripanje vrata.Izasla sam iz kuhinje i pogledala po stanu.Nije bilo nikoga.Hm.Mozda je samo neko otisao do wc-a.Slegnula sam ramenima i krenula u dnevnu.Odjednom sam osetila necije ruke oko mog struka i poljubac po vratu.Okrenula sam lagano.To je bio...Nick.Naravno.

(insta➡@andryjonas Slika broj 11)

"Dobro jutro bebo."-Nick je stajao iza mene i grlio me.Tako je lepo mirisao.

"Dobro jutro."-Pozelela sam mu dobro jutro i poljubila ga.Sto li je ustao ovako rano.

"Otkud ti,ovako rano?"-Upitao me je.

"Nisam mogla vise da spavam,a ti?"

"Ja obicno ustajem u ovo vreme i vezbam malo,malopre sam ustao i krenuo u sobu.Pa sam cuo nekog,i onda video tebe."-Samo sam se nasmejala.

"Jutarnje vezbanje,a? Lepo je to,ja sam malopre doruckovala,morala sam,bila sam bas gladna,hoces ti nesto da jedes?"-Upitala sam ga dok smo se gledali pravo u oci.

"Mora se.Ne mogu,hvala ti.Hajde idem da vezbam sada.Sta ces ti da radis?"

"Ne znam,gledacu malo tv."-Poljubio me je u glavu i otisao.

Otisla sam u dnevnu i sela pred tv.Menjala sam tako kanale 20 min.I pustila neku bezveze emisiju.Sedela sam,sama i smorena.Vreme ne prolazilo i kada je bilo oko 12h cula sam kako se vrata otvaraju i kako svi ustaju.

"Dobroo jutrooo dragaa."- Ustala je Nency.Polako se kretala ka meni,rastezujuci se.

"Dobro jutro Nency."-Sela je pored mene i poljubila me u obraz.

"Boze,kako sam lepo spavala,a ti,rano si zaspala sinoc? Kad si ustala?"

"I ja sam bas dobro spavala,pa da bila sam nesto umorna..Ustala sam oko 9h."-Rekla sam,i nasmesila se,setivsi se kako me je Nick docekao i pozeleo mi dobro jutro.

"Sta se smeskass,a?"-Zadirkivala me je.

"Ma nista,samo sam napokon...srecna.Drago mi je sto sam dosla ovde."-Zagrlile smo se.

Onda su taj lep trenutak,upropastili Joe i Theo,ko drugi.Skocili su na garneturu.Theo pored Nancy a Joe pored mene.

"Jutroo vas dve."-Joe je bas bio dobro raspolozen.Hm,zanimljivo.

"Jutro...neko je bas lepo rasplozen,sto?"-Znatizeljno ga je upitala Nency,buljeci u njega.

"Eto doslo mi tako,nemam razloga da budem neraspolozen." -Nasmejao se, pogledao u mene,i namignuo mi.Samo sam se osmehnula i ustala.Otisla sam da vidim gde je Nick.Polako sam se usnjala u sobu,radio je sklekove.Tako je zgodan.Stajala sam kod vrata i zagledala ga.Odjednom je Nick ustao i okrenuo se prema meni.

"Koliko dugo vec stojis tu?"-Uzeo je peskir i stavio sebi oko vrata.Krenuo je ka meni.

"Mozda oko 5 min.Dosla sam da vidim gde si,nedostajao si mi."-Poljubila sam ga.Tu smu krenuli da se kikocemo.

"Awww,slatka si,i ti si meni nedostajala.Amm...idem da se istusiram,hoces mozda samnom?"-Upitao je dok me je drzao za kukove i namignuvsi mi,poljubio u vrat.Samo sam se osmehnula.

"Nick...amm...to je zaista lepa ideja..ali odbivam..jer mislim da ipak trebamo bolje da se upoznam.I ne zelim da zurimo,nadam se da me razumes."-Rekla sam mu u nadi da se nece naljutiti.

"Jaoo Anna,naravno da te razumem.Cekacu te dokle god bude trebalo.Volim te i ne zelim da te izgubim.Necemo ni sa cim da zurimo.Poljubio me je i otisao da se tusira.Ostala sam da stojim sa osmehom na licu.

Da on je taj.On je pravi za mene.Cimnula sam se i izasla iz sobe.
Otisla sam u dnevnu,gde su sedeli,Nency,Joe i Theo koji su gledali neku komediju i smejali se kao nenormalni.Nasmejala sam se i resila da im se predruzim.Posle par min nam se i Nick predruzio.

Znam da je ova glava malo...dosadna..ali nisam imala neku inspiraciju,nadam se da ce sledeca da bude bolja.

Ko smo mi?(Izmenjuje Se)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt