3 rész

1.8K 109 18
                                    

Sziasztok!, Itt can a 3-rész is amit igértem. Ebben a részben a vége felé lesz egy kis egyhe lime (+15) remélem tetszeni fog. Jó olvasást.


Reader-chan szemszöge
Mikor vége lett a sulinak nem találtam sehol se Levit ezért hazaindultam. Miközben mentem azon gondolkoztam hogy merre lehet? Mi van ha? Anyám meg vagyok kutyulódva.
- OI KÖLYÖK!Hallottam Levi kiáltását.
- Levi? Kérdeztem mire ide ért. Szegény lihegett és ful piros volt az arca.
- Bocs a késésért de Petra visszatartott.
Mikor meghallottam Petra nevét az arcom eltorzult és ezt Levi észrevette.
- Mi az?? Kérdezte.
- Semmi csak ...gyűlölöm Petrát. Mondtam ökölbe szorított kézzel.
- Na mindegy. Gyere. Mondtam és utána indultam.
Levi szemszöge
Nemtudtam hogy ( név) - na utálja Petrát. De ha megtudja hogy azért késtem mert lefeküdtem vele az osztályterembe kiakadna. De ácsi én és a kölyök nem is vagyunk együtt. De mégis mintha Petra iránt már alig éreznék valamit. Most már a kölyökhöz kezdek inkább vonzódni.
Reader-Chan szemszöge.
Egyszercsak Levivel megáltunk a parkba és leültünk egy padra.
- Na és mit keresünk itt?? Kérdeztem kíváncsian.
- Passz. Mondta Levi monoton hangon.
- Vicces vagy. Mondtam és ránéztem az órámra.
- Basszus le fogom késni a buszt! Ugrottam meg de Levi keze megfogta a csuklómat és visszarántott.
- Már mindegy. Mondta
- De engem othon kinyírnak ezért. Mondtam és Levi rám nézett.
- Gyere hivunk egy taxit. Mondta Levi és addig hivott egy Taxit.
Mikor az megjött én hátra Levi pedig előre űlt.
Félek anya haragjától.
Levi szemszőge
Láttam (név)-nán hogy fél, nem inkább retteg. Mikor odaértünk (név) bement és én addig ki indultam a folyosó ajtón mikor kiabálást hallottam.
- MI AZ HOGY KÉSTÉL !!Förmedt rá egy nő ,ez biztos az anyja.
- De any- nem tudta befejezni mert pofon vágta. Én visszanéztem és láttam hogy a földre esett és sírt.
-VISSZA SE GYERE!Kiáltotta az anyja és becsapta az ajtót.
-(név)-na. Rohantam fel a lépcsőn és leüldtem mellé.
- Mit fogok csinálni? Ez Petra hibálya és a tied is hogy késtem. Mondta sírva.
- ( név)-na . Mondtam és szorosan magamhoz öleltem és ahol az anyja megütötte ott megpusziltam.
- Szeretlek. Mondtam és megcsókóltam.
Reader-chan szemszöge
Mikor Levi megcsókólt ledöbbentem. Az alsó ajkamon éreztem hogy nyelve bebocsáltást kér ezért résnyire kinyitottam és hagytam hogy Levi irányítsa a dolgokat.
Hírtelen a csóknak a levegő hiány vetett véget.
- Figyelj most bemegyünk mind a ketten és beszélek az anyáddal. Mondta és kézenfogott.
- Rendben. Mondtam és Levi megpuszilta a homlokomat.

Levi x Reader HunWhere stories live. Discover now