Arra keltem hogy az ébresztőm csengeni kezd. Feltápászkodtam az ágyból és elindultam felöltözni. Mikor készen lettem mindennel elindultam a suliba.
Miközben mentem nekimentem valakinek.
- Elnézést! Kértem bocsánatot.
- Lábad elé nézz kölyök. Mondta egy fekete hajú srác. A tincsei az acélkék szemeibe lógtak a bőre pedig hó fehér.
- Mit bámulsz? Kérdezte aztán elindult.
- Ki volt ez? Kérdeztem halkan magamtól.
- Jó reggelt ( név)- chan! Köszönt Sasha és Connie.
- Sziasztok srácok! Köszöntem vissza. Az egész úton csak beszélgettünk és röhögtünk. Mikor odaértünk a suliba Sasháék elmentek a büfébe én pedig a termünkbe vettem az irányt.
- Jó reggelt! Köszöntem be az osztályterembe.
- Neked is jó reggelt( név)-chan.
Köszöntek vissza a többiek. Mindenki ott volt a terembe Sasha és Connie is beszállingóztak. Miközben olvastam a Mondo magazinomat Eren lehuppant mellém.
- Szia! Köszönt Eren vidáman.
- Szia Eren mizujs? Kérdeztem a fiú felé nézve.
- Semmi. Megnézhetem az új Mondodat?? Kérdezte kíváncsian.
- Nézzük meg együtt. Mondtam és nekiáltuk nézegetni.
A nézegetésünknek a tanár hangja vetett végett.
- Jó reggelt! Köszönt a tanár.
- Jó reggelt! Mondtuk egyszerre az osztállyal.
- Mindenki vegyen elő egy lapot mert egy pár dolgot tiztáznunk kell.
Mondta és nekiálta a panaszait sorolni.
1- ne szemeteljetek.
2- ne ragasszátok a rágot a pad alá és a szék alá.
3- ne késsetek el.
4- kerüljétek a verekedéseket és az incidenseket.
5- nem akarok csúfolódást hallani.
Mikor ezeket elmondta azt hittük befejezi de nem.
- Padtárs csere lessz. Mondta és mindenki úgy nézett mint ha dolgozatot láttunk volna a kezébe.
Én Eren mellet szeretek ülni mert ő nem szól azért hogy rajzolok órán Eren meg nem akar Mikasa mellé ülni.
- Na a következő lessz. Előszőr is felolvasom a névsort hogy nem- e hiányzik valaki.
Hát az osztályunk nem a legnagyobb : Eren, Armin,Mikasa,Jean,Marco,Reiner,Berthold,Annie,Krista,Ymir,Connie,Sasha és én.
- Rendben. Most akkor Annie és Berthold az első padba az ablakfelől. Mondta és oda leültek.
Reiner hátra a középső padsor.
Krista és Ymir első pad ajtó felől.
Jean Mikasa mellé a középső padsor. Armin ülj Eren mellé és ti maradjatok ott. Connie és Sasha mögéjük. Mondta és mutatta hogy üljek Reiner mellé. Hülyén van az ültetés jó mondjuk a tanár se százas.
- Csak az én óráimon ültök így. Mondta.
- Szar az egész nem igaz?? Kérdezte susogva Reiner.
- Ja. Mondtam aztán a csengő megmentett minket.
Második óra tesi az egyel fölöttünk lévőkkel akiket nem kedvelünk. Hurrá!
Hála az égnek 2-osztálynak van egyszerre tesnevelés ezért egyedűl voltunk az öltözőben mert a sulinak van 2 öltözője.
Mikor kész lettünk lementünk és ugyanazt a srácot láttam akibe belementem.
LEVI SZEMSZÖGE.
Mikor lementünk megláttam azt a kölyköt aki belém jött reggelt.
- Mi a baj Levi?? Kérdezte Petra aggódva.
- Semmi . Mondtam.
VISSZA HOZZÁD.
-Máma vegyesen dolgozunk. Párban lesztek.
Éljen csak ne Petrával keljen lennem UTÁLOM PETRÁT!
-Na a párok Krista és Oulo, Ymir és Gunther, Eld és Annie, Mike és Mikasa, Armin és Hanji, Eren és Berthold, Jean és Petra, Marco Berthold és Reiner, ( név) és Levi.
Jajj neee!!
- Máma tollasozunk. Nyujtotta át az ütöket és a labdát.
- Mehet! Kiáltotta el magát.
YOU ARE READING
Levi x Reader Hun
FanfictionEz egy Levi x Reader modern verzióban. Remélem tetszeni fog.