Reader- Chan szemszöge
Farkas szemet néztem Levivel mikor elütötte a tollaslabdát és én vissza ütöttem neki. Egyszer csak Levi felütötte a labdát.
- Felmegyek érte. Ajánlottam fel.
- Rendben. Mondta monoton hangon és elindultam az emeletre.
Levi szemszöge
A kölyök mikor felért még ott kereste a labdát de sehol.
- Kölyök meg van !? Kiáltottam fel.
- Nincs. Válaszolta és felmentem és keresni kezdtük és tényleg nem volt ott. Körbenéztünk és (név) -na megtalálta a szekrénybe esett bele.
- Na végre. Mondtam unottan és lefelé indultunk mikor ( név)- na elbotlott és majdnem elesett volna ha nem kapom el.
- Jól vagy? Kérdeztem aggódva.
Ácsi miért aggódom érte?
- Köszi. Mondta és elindult volna de megfogtam a csukólját.
- Együtt megyünk le a lépcsőn mert még a végén elbaszódsz és bevered a fejedet. Mondtam miközben szorítottam a kezét.
Reader -chan szemszöge.
Levi nagyon furcsa volt. Miért mentett meg? Talán érez irántam valamit?? Egy csomó kérdés volt a fejemben mikor leértünk és játszottunk tovább. Éppen Levi megcsuszott és előre bukfencezett.
- Jól vagy? Futottam oda Levihez.
Levi szemszöge
A kölyök egyből odarohant hozzám és láttam hogy aggódik.
- Persze. Mondtam és feláltam.
- Folytassuk. Mondtam és folytattuk.
Reader-Chan szemszöge
Mikor vége volt a tesinek átöltöztünk és a tesicuccomat beraktam a szekrényembe.( mindenkinek itt van külön szekrénye.) És a rácsokon berakva egy levelet találtam . Kinyitottam és olvasni kezdtem.
Kedves ( név)-chan
Találkozunk suli után a kapuban. Beszélni szeretnék veled és nehogy elkés.
Levi.
Jézusom ezt Levi irta nekem? Miről akar beszélni??
Remélem tetszett ez a rész . A következőbem egy kis lime jelenet is lessz. Lehet ma este meg is irom de nem biztos. Addig is további szép napot.