6 rész

1.3K 93 8
                                    

Sziasztok anime manócskáim. Most mivel beteg vagyok ezért megpróbálok minden nap egy részt felrakni. Remélem tetszeni fog ez a rész is.
Mikor reggel felkeltem láttam hogy Levi már felkelt.
Körülnéztem az egész házat de  sehol sem volt. Mikor beértem egy szobába ami azthiszem egy iroda volt.
- Wow! Mondtam mert nagyon jól nézett ki. Az ablak elött volt egy iróasztal rajta tanszerek meg minden. Az asztal előtt egy gurulós szék áll.
Miután körbe néztem az ajtó felé mentem és nekimentem Levinek aki rám burította a forró teáját.
- FORRÓ!
Kiáltottam.
- ( név)-na bocsi. Mondta és kiesett a kezéből a bögre .
-Ragadok . Mondtam és megfogtam a ( hajszín és hajhossz) hajamat és ragadt.
- Remek. Mondtam.
- Bocsi véletlen volt. Mondta és láttam a szemében hogy tényleg sajnálja.
- Semmi baj. Mondta. Zuhanyoz le. Mondtam és elvitt a fürdöig.
Behozta a tiszta ruháimat és nekiálltam tusolni.
LEVI SZEMSZÖG
Mikor ( név)-na elment zuhanyozni takarítani kezdtem. El sem hiszem hogy ilyen ügyetlen vagyok.
- Levi. Hallottam hogy (név)-chan szólt.
- Igen? Kérdeztem és egy rövidnadrágba és egy ujjatlanba volt.
- Kész vagyok. Mondta és odajött hozzám.
- Csinos vagy. Mondtam és megpusziltam a homlokát.
- Nincs semmi baj. Ez csak egy baleset volt. Mondta nevetve.
- Ez az én (név)-chan-om.
- Szeretlek. Mondtam

Levi x Reader HunOù les histoires vivent. Découvrez maintenant