Part 6

352 36 2
                                    

*Mianhae saranghae*
Part 6
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jimin masuk ke dlm rmh kei sbb kei yg suruh teman die sekejap..

Jimin's pov

Cantik jgk rmh die ni... Kemas jer.. Kalau rmh aku nnt kemas mcm ni jgk ke..?

Tibe2 kei dtg bwk air...

Kei:nah.. *ltk air...

Jimin:citer ahh camne family kau blh x der..

Kei:oppa nk tau.??

Jimin:yelhh...

Kei:untuk ape nk tau..??

Jimin:saje.. Jer.. Kalau nk citer.. Citer je lhh.. X pyh nk byk tanye....

Kei:yelhh².. Sebenarnya omma n appa kei meninggal waktu umur kei dlm 10 tahun..

Jimin:kau sara hidup sendiri waktu umur kau 10 tahun..!!?? Kau mkn ape.?? Mane kau dpt duit..? //nampak sgt yg aku ni caring *bangga.. //

Kei:kei cari keje lhh...

Jimin:10 tahun keje..?? Ade ke org ambik kau jadi pekerja..??

Kei:kei jadi maid lhh..!!

Jimin:bwo.?!?!.. Maid..?!?!... Hahahaha*gelak...
//blh lhh aku dera die nty.. Hahaha//

Kei:x kelakar lhh.!! Salah ke kei jadi maid ha..??

Jimin:pandai ke kau buat keje rmh...??

Kei:pandai jer.. Nk dgr ke x.??

Jimin:ouk2 mian2.. Ha sambung lhh...

Kei:omma appa kei meninggal dlm kebakaran dkt satu mall ni.. Bende ni tibe2 jer jadi.. Waktu tu kei tgh tunggu oppa kei yg masuk toilet.. Lpstu tibe2 semua org lari.. Termasuk lhh kei omma n appa.. Mule tu appa nk selamat kan oppa tapi bimba tu x bagi...
*nangis...
Waktu tu kei x tau ape2.. Kei pon lari jer.. Mase kiteorg nk keluar tu.. Omma dgn appa dh x larat.. Jadi bomba tu bwk kei keluar dari bangunan tu tinggalkan omma n appa.. Bile kei tanye mcm mana dgn omma appa n oppa.. Dieorg kata omma n appa dh x der.  Oppa plk.. Dieorg x jumpe.. Sampai sekarang kei x tah oppa hidup lagi ke x..

Aku tersentak.. Kei nangis.. First time aku tgk die nangis.. Selalu nye die happy jer.. X sangka se happy2 kei... Ade jgk bende yg die kene tanggung.. Seorg diri.. Kau patut bersyukur park jimin sbb omma n appa kau ade lagi.... Aku x tau nk buat ape sbb kei nangis makin kuat.. Aku pun peluk lh die... Die terkejut tapi die cover...

Jimin:dh2... Jgn nangis.. Nnt buruk muke tu.. Maybe one day kau akan jumpe dgn oppa kau. Aku yakin...

Aku usap rambut.. Sabar lhh kim jiyeon... Aku akn protect kau mulai sekarang...

MIANHAE, SARANGHAE [A Park Jimin Fanfic]✔️Where stories live. Discover now