*Mianhae, saranghae*
Part 7
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jimin pov
Kei dari tadi x behenti nangis haish bdk ni nak kene tunggu air mata darah baru nk behenti ke..?? Tiba-tiba die senyap.. Ha..?? Air mata darah keluar btul2 ke..?!?! Haishh ape kau merepek ni park jimin..
Jimin:weyh kei.. Kau dh ouky ke..?? Kalau dh ouky aku nk balik ni.. Nnt omma aku marah plk.. Dh mlm ni...
No respon...
Jimin:weyh kei.. Kau dgr ke x ni..?? Aku nk balik.. Nnt omma aku marah..
No respon
Jimin:woi kim ji--
Aku tgk kei..
Jimin:lhh tido rupenya... Hmm... Yeoja... Ape aku nk buat ni.??? Nk biar die tido kat sofa ni ke..?? X rase aku ni kejam ke..??
Nk x nk aku kene lhh dukung die.. Nasib ringan... Aku pon dukung kei care bridal style... Aku bkk pintu bilik die.. Makk aii... Cantik gile... Warne bilik die warne biru cair my favourite...!! Jodoh ke ape ni.. Ehh2 jimjn... Jgn fikir bkn2...
Aku ltk kei dkt katil die... Blum sempat aku pegi kei panggil.. Lhh tersedar rupenye bdk ni...
Jimin:ape..??
Kei:nk pegi mane..??
Jimin:balik lhh...
Kei:teman lhh kei... Kei takut.. Oppa balik naik ape..? Teksi.. Mane ade teksi malam2 bute ni.. Bas.. Lagi lahh... Kereta kan oppa x bwk.. Nk jln kaki.. Berani ke..?? Nnt ade puntianak dtg.. Hisap darah pdn muke...
Heyh bdk ni apesal lhh die ckp cam tu.. Seram jer.. Aku tgk kei bangun ddk lpstu gosok2 mate die.. Comel..!!
Jap2 jimin ape yg kau merepek ni...Jimin:kalau aku x balik.. Aku nk tido mane..??
Kei:tido lhh dkt rmh kei dulu.. Dkt bwh ade bilik tetamu.. Ke nk tido dgn kei..??
Jimin:mmg x lhh...
Kei:😄😄kei gurau jelah..
Weyh korang.!! Comel nye..!! Ouky ni aku x blh nk nafikan.. Kim jiyeon mmg comel...
Aku pon pegi lhh dkt bwh.. Aku bkk bilik.. Lagi lawa dowhh.. Semua nye blue my favourite color... Haishh ape dh jadi ni...
Kei:oppa jalja..!!!
Jimin:makk ai... Kuat giler suara die.. Blh begegar rmh ni... Ouh...
Suara aku selor jer... Sweet dream kim jiyeon.. Dream of me.. Eh2..ape alu merepek ni.. Dh2..tido park jimin....
YOU ARE READING
MIANHAE, SARANGHAE [A Park Jimin Fanfic]✔️
RomanceJimin dan Kei dipaksa untuk berkahwin tanpa restu.. Jimin mempunyai seorang sahabat baik yang dah lama suka kan Jimin tapi Jimin tak pernah perasan.. Kerja Jimin? Heh! Dia asyik lebih kan kawan dia tu je! Sampai Kei wife dia yang sah tu pun di tak l...