Part 27

280 29 2
                                    

*Mianhae, saranghae*
Part 27
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Dgn bangga nya jinwoo pegi ke arah jimin..



Kei://bangga lhh tu.. Kembang2..//🙄🙄



Kei jeling jinwoo.. 😒😒


Jimin://marah lhh tu.. Jeles lhh tu.. Heh.. Yeoja.. 🙄//


Jinwoo senyum n then pandang jimin..


Saem:dh sedia..??


Jimin/jinwoo:dah saem..


Jimin pilih pocky n ltk dkt mulut jinwoo..



Jimin://nk buat kei jeles lhh.. //



Jimin mule gigit pocky tu.. Pocky tu dh pendek.. Ade yg tutup mate takut dieorg kiss.. Tapi kei.. Just bagi pandangan kosong..



Jimin://haih..x jeles ke kei tu..?? //



Tibe2 ade sorang pelajar namja dtg n bisik dkt kei tapi jimin x nmpak.. Yg jimin nampak kei keluar dari kelas n then lari..




Situasi kei


Kei pov


Tgh aku tgk org dpn yg tgh buat romantic scene.. Heh menyampah.. Ade sorang namja ni lari pegi arah aku.. Pastu die bisik sesuatu.. Masetu aku pandang jimin yg tgh kiss lips jinwoo.. Semua be like😱😱.. Termasuk aku.. Yg aku paling geram bile jinwoo balas.. Air mate ni nk je keluar tapi aku tahan..

Namja:woii kau dgr x..??


Kei:ape tadi..??

Namja:haish.. Kau ni.. Wooshin nk jumpa kau dkt rooftop sekarang.. Die kate ade hal penting..


Dgr je hal penting aku terus lari pegi rooftop.. Aku x tau jimin nampak ke x..


End kei pov



Jimin pov


Aku nampak kei lari ke luar dari kelas.. Oky aku dh Agak.. Mesti die lari pegi rooftop pastu nangis.. N then merajuk dgn aku.. Haihh.. Terpaksa la pujuk..



Aku pandang jinwoo yg masih kiss aku.. Aku tolak bdn die perlahan..


Jimin:thanks..

Aku ckp pelahan.. N then keluar kelas. nk pujuk kei.. Kene pujuk awal2..nnt kalau die merajuk lame2..aku x de kawan nk gurau..





MIANHAE, SARANGHAE [A Park Jimin Fanfic]✔️Where stories live. Discover now