p.o.v Draco Malfoy
ik druk een kus op haar lippen, hmm niet slecht denk ik. Ik kijk haar na de kus recht in haar ogen aan en wrijf met mijn duim over haar kaak. Ik krijg een lach op mijn gezicht die ik niet weg krijg en ik krijg een warm gevoel van binnen.. Wat is dit. Ik schrik op uit gedachten en zie een vragende Hermelien mij aan kijken 'niks' zeg ik nors en ik vlucht terug naar de school. Wat was dit gevoel? Is het... Nee toch.. Ik kan haar niet leuk vinden! Ik hoor dat de lessen weer beginnen want de trappen zijn harstikker druk, Ik pak mijn bezem van de slaapzaal en loop naar het veld. 'Telaat, Draco had niet anders verwacht van je' Hoor ik Madame Hooch zeuren. Zonder wat te zeggen sluit ik aan bij de rest,
Het vliegen doet me goed, ik ben even heerlijk met mezelf bezig tussen de wolken door vliegen. Boven op een torentje proberen te zitten. Op het moment dat ik net lekker rustig zit hoor ik het fluitje van Madame Hooch dat de les is afgelopen, op het moment dat ik beneden aan kom zie ik Hermelien op de tribune zitten.
p.o.v Hermelien
Wat was er ineens met Draco, hij was zo lief, zijn lippen waren zo zacht. Ineens was hij weer de oude de lieve Draco die ik daarvoor had was nergens te bekennen. Ik had voor het eerst in mijn hele schoolleven, Mijn hoofd deed zeer en mijn hart voelde raar.. Had ik nou liefdes verdriet. Ik ga met Draco praten, dit voelt niet goed. Ik zie dat hij mij wil ontwijken na zijn vlieg les.
'Draco' schreeuw ik over het veld, iedereen kijkt omt SH!T niet aan gedacht. 'wat moet je modderbloedje' zegt hij nors 'Mijn wand terug, die je gepakt hebt' hij kijkt verbaasd dat ik het zo goed mee speel. ' ja? die mag je halen als ik klaar ben' hij loopt nors door, ik word alleen gelaten op het zwerkbal veld.
Na een poosje zie ik Draco aankomen lopen, woedend ben ik ' hoe durf je zo te doen' 'ik doe niks lieverd' 'je loopt weg na de kus, doet bot daarna weer. Nu net noem je me weer modderbloedje' ik kan mijn tranen niet meer bedwingen en zie dat het draco ook raakt. 'Lieverd het spijt me, ik zal het niet meer doen. Na die kus,, ik was bang.. bang dat we gezien werden, dat we gemist werden.' Ik knik en vind het wel prima. Ik besluit om draco daar alleen te laten.
Ik loop sip naar mijn slaapzaal 'Hey' hoor ik Ginny zeggen 'niet aan het leren' grapt ze er achter aan. 'haha nee, ik ben moe ik ga even liegen' ze hoort dat ik lieg maar ze laat me toch gaan. Eenmaal al de trappen gelopen te hebben kom ik aan bij mijn bed. Waar ik verbaasd blijf staan. er liggen rozenblaadjes, een roos op me bed en een briefje erbij. ik pak het briefje en lees het
Vanavond, geheime kamer na het avond eten
- x-
wat, van wie is dit? moet ik dit iemand zeggen? wat moet ik doen.. Ik krijg bij het avond eten geen hap door me keel.. Ik stress om wie het is, wat wil die persoon, gaat het mij wat aan doen??
De weg naar de geheime kamer lijkt uren te duren, the longest walk ever...
-- -- --
ben ik weer, niks te doen op stage. dus dan maar een hoofdstuk smokkelen hahha.
Like, vote and share.
kiss missSnape_x
JE LEEST
Forbidden Love ~ Draimone
Fanfiction'Vies modderbloedje' Na het zeggen van deze woorden hat Draco meteen spijt. Het waren zijn ouders die zo druk waren met status. Hij wist wel beter. dit meisje was interessant, ze is leuk. 'Het spijt me' Mompeld draco als hij haar later alleen tegen...