Hoofdstuk 4

80 6 8
                                    


P.O.V Hermoine

 wow.. wat was dit..? Malfoy en ik stiekem samen.. zal wel weer een kut geintje zijn van hem zoals altijd. ben niet helemaal gek. 'Wat is er' hoor ik Harry zeggen en ik schrik op uit mijn gedachtes. 'oh euh nee niks' 'leerlingen kamer?' Ik knik en loop met hem mee. eenmaal aangekomen is de hele kamer vol.. pff.. zo geen zin in 'Hey' ik knik en kom bij haar zitten 'need to talk' ze knikt en we lopen naar boven.  'euh ja wat wil je zeggen?' ' zijn we alleen?' 'ja' 'Nou ik was met malfoy op de verboden afdeling, ik dacht voor die potions opdracht.. maar hij zoende me en gaf me deze ring.' Ginny haar mond valt open ' jullie zijn een stel?!' 'ja maar SSsst... niemand mag t weten'  ze knikt. 'maar ik weet het nu ook' horen we katie zeggen. Ze kijkt vuil ' Verrader' sist ze. 'PETRIFICUS TOTATLUS'

Luister heel goed katie, je wil me niet tegen je hebben. dus beter hou je je mond'  Ginny kijkt verbaast 'finite' zegt ze verbaasd. 'je veranderd nu al modderbloedje' ik kijk vuil 'komt vast door de ring, die is van Salazar geweest' 'zo iets stoms kan niet ginger' ik duw hun omver en loop zo door naar beneden en loop naar de uilen toren en ga daar even uitwaaien ookal is t smerig hier.


P.O.V Draco Malfoy

Ik ga naar de uilen toren en een brief sturen naar mijn vader, het begin is begonnen. ik hoop maar dat het werkt.. anders zet ik me reputatie voor niks op het spel.. als ik de uilen toren in loop die ik Hermoine 'he babe' ik zie dat ze schrikt en me niet heb horen aankomen 'sinds wanneer?' is het enige wat ze zegt, ik raak hier een beetje in paniek van wat weet ze.. ' wat lieverd?' 'sinds wanneer vind je me leuk?' ' altijd al gevonden' ' waarom deed je dan zo tegen me'  'ik moest wel'  'zeker omdat ik een Gryffindor ben' hij knikt en komt mijn kant op ' dit is toch geen toekomst zo'  ' dan laat je overplaatsen of hersorteren over een tijdje' 'nee iedereen haat me daar' ' dat valt best mee' 

we horen iemand aankomen en doen snel ons eigen ding. Ik zie dat het Harry is 'Potter' kots ik er bijna uit 'malfoy' blaft hij terug. 'Hee hermoine' hoor ik hem zeggen, 'Hee' zegt ze terug. ik verzend mijn brief naar vader en hoop op goed antwoord. Harry is inmiddels weg gelopen 't verstuurde je?' vraagt ze onschuldig 'gaat je niks aan'  ze kijkt me appart aan. ik geef haar snel een kus en loop snel weg en laat een verwarde hermoine achter. snel loop k naar het kantoor van professor Snape. Zonder te kloppen loop ik naar binnen hij kijkt me verbaasd aan 'ja?' zegt hij kil door zijn les heen ' Gesprek nu' zeg ik gestresd en hij knikt 'iedereen werken' schreeuwt hij we lopen een stukje weg 'Het is begonnen' hij kijkt me geintresseerd aan ' En hoe ging het?' ' als een muis in de val, ze accepteerde het gelijk wat ik niet verwachte.' Hij krijgt een grijns 'goedzo, brief al verstuurd?' ik knik en zonder iets te zeggen loop ik weg.

ik wandel terug naar de uilen toren. onderweg stoot ik wat eerste jaar's omver die me in de weg lopen. pff zoveel trappen. eenmaal aangekomen zoek ik mijn uil. eenmaal gevonden zie ik dat k al antwoord heb van Vader..

--- --- ---

wat zal er in de brief staan?? wat denken jullie?

wat willen jullie dat er gebeurd?

vote, like,reageer doe wat je wil

Kiss MissSnape_x




Forbidden Love ~ DraimoneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu