Merhaba arkadaşlar. Adını Sen Koy'u çok seviyorum. Bu yüzden bi hikaye yazmak istedim. Bu benim ilk hikayem. İnşallah beğenirsiniz
🙏🙏🙏Zehra bu sabah biraz geç kalkmıştı ve işe geç kalmak üzereydi. Hemen işe gitmek için hazırlandı. Tam evden çıkmak üzereyken annesi Sevim seslendi:
Sevim:Kız para bırakmadan nereye gidiyon zaten babanda bişe bırakmadı. Hadi para ver çabuk pazara gitcem bugün.Zehra:Anne daha dün para verdim ya hem sadece yol param var.
Sevim:Bana ne yürüyerek git para ver bana
Zehra bıkkınlıkla cüzdanını açtı. Sadece 30 TL si vardı. Annesi 20 TL yi çekip aldı. Zehra bişey söyleyemeden kapıyı kapattı.Zehra şimdi ne yapacağını düşünerek yürümeye başladı.
*********Ömer şirkete gitmek için hazırlandı. Evden çıkmak üzereyken Ayşe seslendi:
Ayşe:Abiii
Ömer:Ayşe
Ayşe:Abicim erkencisin bugün.
Ömer:Evet Ayşe'cim bugün çok yoğunum
Ayşe: Peki abicim
Ayşe abisini öptü ve Asya'nın yanına gideceğini söyleyip yukarı çıktı.Ömer şirkete gitmek için çıktı
Zehraysa hala şirkete gitmek için dolmuş bekliyordu ama hala gelmemişti üstelik çok geç kalmıştı ve arkadaşı Leyla patronun çok kızdığını söylemişti. Zehra kara kara ne yapacağını düşünürken Mehtap ve Yener geldi. Zehra'yı şirkete bırakmayı teklif ettiler Zehra'da kabul etmek zorunda kaldı.
Mehtap arabadan indikten sonra Yener ve Zehra yola yalnız devam ediyorlardı o sırada Ömer'in arabasıyla çarpışmaktan son anda kurtuldular.
Yener hemen arabadan indi.
Yener:Dikkat etsene kardeşim. Napıyosun ya ölüyoduk az kalsın.Şoför:Haklısınız lütfen bunu alın gerisini de tamamlarım yoksa patronum kovar." diyerek eline biraz para vermeye çalışır.
Yener:Sen ne diyon ya arabanın halini gôrmüyon mu zaten kız arkadaşımda başını çarptı. Dua et bişey olmasın.
O sırada Ömer arabadan iner Yener'e bir tomar para verir o sırada Zehra'yı da görmüştür. Bi an ona bakıp kaldığını fark eder sonra hemen kendini toplayıp oradan uzaklaşırlar.Zehra
İşten kovulmuştum. Şimdi napıcaktım. Nasıl yeni iş bukucaktım.Kendimi o kadar çaresiz ve mahcup hissediyordum ki o sırada Leyla yanıma geldi.
Leyla:Üzülme canım yeni bi iş buluruz sana
Zehra:Nasıl bulucaz Leyla. Sadece bir kere geç kaldım. Nasıl yapar bunu?
Leyla: Nedim Bey'i biliyosun canım başka bir şeye sinirlenip senden çıkardı işte
O sırada telefonum çaldı.
Telefonu açtım. Ama duyduğum şeyle olduğum yere mıhlandım sanki. Telefondaki ses babamın inşaatta bi kaza geçirdiğini durumunun ciddi olduğunu söylüyordu. Kendimi kaybetmiş bir şekilde hastanenin yolunu tuttum.Ömer birlikte çalışacakları şirketle toplantısını bitirdikten sonra kendi şirketine gitmek için yola koyuldu. Şoförü kovmuştu. Ömer yanında çalışan insanların hata yapma lüksleri yoktu. O sırada Ömer'in telefonu çaldı.
Ökkeş amca arayıp Ayşe'yi hastaneye kaldırdıklarını söylüyordu. Ömer duyduğu şeyle şok olmuştu. Arabayı hastaneye sürmeye başladı.
Zehra hastaneye gelmişti. Babasını o halde görünce çok üzülmüştü.
Bu sırda Ömer'de hastaneye geldi. Ayşe'yi görünce tekrar hastalanmasından korktu. Çünkü Ayşe daha önce kansere yakalanmıştı. Telaşla doktorun yanına gitti. Doktor birşey söylemek için sonuçların çıkmasını bekleyeceklerini, Ayşe'yi de taburcu edeceğini söyledi.Zehra hastane masraflarını ödemek için iş aramaya çıkmıştı. Kardeşi Yasemin arayarak annesinin babasını hastaneden çıkartmaya çalıştığını söyledi. Zehra hemen hastaneye geldi. Hastanede koşarken Ömer'le çarpıştıler. Ömer Zehra'yı hatırlamıştı.
Ömer:Sen...
Ayşe onları görmüştü.
Ayşe:Abii
Zehra koşarak oradan uzaklaştı.
Ayşe:Abi kimdi o kız?
Ömer:Bilmiyorum canım hadi gidelim.
Zehra ise heryerde babasını arıyordu ama bulamıyordu. Yasemin arayarak babasını hastaneden çıkardıklarını söyledi. Zehra annesinin bunu yaptığına inanamadı. Çünkü babasının durumu ciddiydi.-Akşam-
Mehtap Zehra'lara gitmişti.
Zehra Mehtap'a o gün basından geçenleri anlattı.
Mehtap:E ben belki bizim şirketten sana bi iş ayarlayabilir im.
Zehra:Mehtap gerçekten mi? Çok sağol Mehtap sende olmasan
Mehtap:Tabii kızım ne sandın yarın patronla Konuşayım ararım seni-Ertesi Gün-
Ömer sabah uyanıp kahvaltıya indi.
Nihat:"Ben çıkıyorum hayatım." diyerek Ayşe'yi öptü.
Ayşe:Nihat daha erken değil mi?
Nihat:Yapmam gereken işler var canım Ömer sen geliyor musun?
Ömer:Yok sen git ben daha sonra gelicem.Zehra iş görüşmesi için hazırlanmıştı.
Kervancıoğlu holdinge gitti. İş görüşmesi için bekliyordu.Ömer evden çıkmak üzereydi.
Ayşe:Abicim bekler misin bende gelicem Nihat'a sürpriz yapmak istiyorum.
Ömer:Tamam canım bekliyorum.
Ayşe hazırlandıktan sonra konaktan çıkıp şirkete doğru yol aldılar.Zehra iş görüşmesi için Nihat'ın yanına gitti. Ama Nihat'ın odasında tadilat olduğu için Ömer'in odasına gittiler. Birden boynundaki kolye yere düştü. İkisi de almak için eğildiklerinde Ömer odaya girdi.
Gördükleriyle resmen gözünden ateş fışkırıyordu.
Ömer:Noluyo burada??Evet ilk bölümün sonuna geldik. İnşallah beğenirsiniz. Diziyi izleyenler bilir. Benim hikayem dizininkiyle tıpatıp aynı olmayacak bi kaç farklı karakter olucak.Evleninceye kadar diziyle aynı olucak.iyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba Kervancıoğlu
FanficZehra ve Ömer'in imkansızlıklar içinde yeşeren aşk hikayesi...