Hogwarts Ekspresi'ne bindiği günden iyi bir Seherbaz olarak Hogwarst'ta profesörlüğe başladığı güne kadar babasının izinden sapmayan Albus Severus Potter'ın Hogwarts Cadıcılık ve Büyücülük okulundaki ilk yılıydı. O kadar şey değişmişti ki...
Gelen öğrencileri devasa büyüklükteki bir ortak salonda karşılayan Profesör Neville Longbottom, aralarında Weasley ve Potter''ın da bulunduğu birinci sınıf öğrencilerine öğretmenleri takdim ettikten sonra, öğrencilerin bina seçimleri için teker teker öğrenciler alınmaya başlandı.
Sırayla ayakta bekleyen öğrenciler dakikalar içinde seçildikleri binanın öğrencilerinin bulunduğu masaya oturdular. Profesör Neville Longbottom'in yanında bulunan müdire Profesör Luna Lovegood -sanki dakikalardır bu anı bekliyormuş gibi- '' Albus Severus Potter'' dedi. -Üç ismi de öylesine vurguyla okumuştu ki, haksız da sayılmazdı. Çünkü bu üç anlamlı isim Hogwarts'ın tarihine kazınmış ve büyücüler dünyasında saygıyla anılan isimlerdi.-
Ağır adımlarla ilerledi Potter... Seçmen şapkanın sözleri ise,
''Mmm... Evet, Hogwarst'ın en karanlık döneminde, dünyanın en güçlü karanlık büyücüsünü yok eden bir kahraman. Babanı Gryffindor'a seçtiğim günü çok iyi hatırlıyorum. Evet, yo yo... Slytherin! ''
Potter'ın yüzünün aldığı o donuk ifade, Slytherin masasında bulunan öğrencilerinkinden pekte farksız değildi. Bu nasıl olabilirdi ? Tüm zamanların en büyük büyücülerinden Harry Potter'ın oğlu Albus Severus Potter, babasının Slytherin'in varisiyle verdiği mücadeleden sonra nasıl olur da Slytherin olur?
Arkadaşı Rose Weasley'in Gryffindor''a seçilmesi kadar olası bir durum yoktu. Weasley ailesi Gryffindor'dan başka bir binada düşünülemezdi zaten...
O gece Potter uyuyamamıştı. Slytherin'in yatakhanesinde herkes uyumuşken o camın kenarına oturmuş kafesteki baykuşunu izliyordu. Aklı o kadar karışıktı ki. Çok iyi bir büyücü olmak istiyordu. Hırslıydı. Yenilmez ve kusursuz olmak... Slytherin'de olupta yanlış yola sapmayan büyücü tarih boyunca çok az görülmüştü.
Salazar Slytherin'in varisi Lord Voldemort tarihe gömüleli 19 yıl olsa da Hogwarts'ın koridorlarında karanlı kokular hala tazeydi. Acaba Potter'ı neler bekliyordu? Sırlarla dolu bir şatoda karanlığa ne kadar direnebilecekti ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin'in Varisi (Harry Potter)
FantasiTüm zamanların en karanlık büyücüsünü yenmeyi başaran Harry Potter'ın oğlu Albus Severus Potter'ın, aydınlık ve karanlık arasındaki seçimi...