Telepatinin 1. Evresi

6K 69 19
                                    

    Telepatiyi evreler halinde sınırflandırırsak işiniz dahada kolaylaşacaktır. Öncelikle telepati yapmaya başlamak kolay, geliştirmekse daha zordur. Telepati yapmanın sürekli tekrarla gelişeceğini belirtmekte fayda vardır.

   1. Evre aynı zamanda ısınma evresidir. Maddeler halinde bu evrede yapılması gerekenleri söylersek eğer;

1-) Abdest alın.

2-) Karanlık ve mümkün olduğunca sessiz bir odaya geçin

3-) Rahat kıyafetler giyinin.

4-) Uzananın veya rahat pozisyonda oturun.

5-) Besmele çekin. 10 kere derin nefes alıp verin.

    1. Evrede amacınız  zihin boşaltmayı öğrenmektir. Bu evreyi geçebilmek için. Mümkün olduğunca zihinizi boşaltmanız gerekir. Bir kaç gün boyunca kendinizi hazır hissedene kadar bunları tekrar etmeniz gerekmektedir. Birkaç gün sonra beyniniz sizi telepatiye hazırlayacaktır.

   Amaç hızlı ve az sonuç yerine daha yavaş fakat daha çok sonuca ulaşmayı sağlamaktır.
   
  Bu evrede dikkat edilmesi gereken en önemli şey abdest ve tebessümdür.

  Günde 20 dakikayla daha hızlı konsantre olmayı geliştirebilirsiniz.

   Ilk aşamadan son aşamaya doğru dakika azalır.
 
   Bunları yapmak aynı zamanda su sesi dinlemek kadar rahatlık vericidir. Kendinizi bir süre kendi dünyanıza kapatarak aynı zamanda kafanızı dinlemenizede yardımcı olacaktır.
Gereksiz ve boş şeyler yerine sevdiğiniz kişiyle beyin yoluyla iletişime geçmek kendinizi daha iyi hissettirecektir. Eminim çoğunuz platoniksiniz ve sevdiğinizi sözlerle söylemek yerine hislerle hissettirme tarafındasınız ve bu yüzden böyle bir yola başvurdunuz. Veya kırıldınız kırgınlığınızı hissetmesini istediniz. Sonuç ne olursa olsun. Bunu gerçekleştirmek mümkün. Yeter ki isteyin, inanın, kendinize güvenin...

  Ve göreceksinizki sabrederek yaparsanız diğer evrelerde daha hızlı sonuca ulaşacaksınız...
 
Yani benzetirsek eğer tıpkı bir yaraya krem sürerek iyileşme sürecini hızlandırmak gibi..
 
"Keyif alarak yapın sonunu düşünün, kendinize güvenin başaracağınıza inanın ve Allah'a emanet olun.. "

TelepatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin