Adım adım yaklaşıyoruz istediğimize..
Telepatinin bu evresi gün içinde ara ara onu hatırlayarak geçecektir.
Şöyle ki mesela otobüstesiniz, koşu bandındasınız, şarkı dinliyorsunuz, kahve içiyorsunuz, markette raflara bakıp "Ne alsam ki acaba?" diyorsunuz, kek yapıyorsunuz... Örnekler uzayıp gider.. Burada en önemli şey bütün bunları yaptığınız zaman yalnız olmanızdır.
Örnek verelim otobüstesiniz ve yolculuk yapıyorsunuz; hayal edin.. Şu an yanınınzda olduğunu ve birlikte seyehat ettiğinizi düşünün bunu düşünürken gözlerinizi kapatın.. Bir müddet sonra gözlerinizi açıp başka şeylere odaklanmaya çalışın ve sonra tekrar gözlerinizi kapatıp yanınızda olduğunu ve birlikte seyehat ettiğinizi düşünün..
Aynı şekilde mesela bir bankta otutmuş şarkı dinliyorsunuz diyelim.. Gözlerinizi kapatıp o şarkıyı birlikte dinlediğinizi hayal edin gözlerinizi açın duygusal şarkı yerine hareketli bi şarkı açın ve bi kaç dakika onu düşünmekten uzaklaşın sonra bunu birkaç kere daha yineleyin..
Sonra ne demiştik koşu bandı.. Diyelimki spor salonundasınız tempolu yürüyorsunuz gözlerinizi kapatıp onunla bir orman gezisinde birlikte yürüdüğünüzü hayal edebilir bir süre sonra başka şeylere odaklanıp tekrar düşünebilirsiniz şayet böyle bi bant üzerinde yürüyorsanız gözlerinizi kapatacağınızdan düşük ayarda koşmayı daha doğrusu yürümeyi gözardı etmeyin.. Allah muhafaza takılıp bi yerinizi incitmenizi istemeyiz hiçbir şekilde.. :)
Kahve içerken de gözlerinizi kapatıp kahve kokusunu içinize çekerken yanınızda beraber içtiğinizi hatta marketteyken bile şu an birliktesiniz ve alışverişe çıkmışsınız o da rafın arkasında falan diye hayal edebilirsiniz..
Verdiğim örneklerin içinde benim en çok sevdiğim ve beni en çok mutlu edense kek yapmak.. Erkek olun kız olun hiç farketmez. Kek yapın..
Keki çırparken falan kapatın gözlerinizi.. Mutfakta birlikte kek yaptığınızı hayal edin.. Üstünüz başınız un olmuş, ortalık limon kabukları, kabartma tozunun ağzı açılmış, süt biraz tezgaha dökülmüş, gülüyorsunuz, ortalık batmış ama çok mutlusunuz hayal edin onunla birlikte kek yapıyorken hayal edin.. (O an mutlulukla yapacağınız için kekiniz daha lezzetli olacaktır:).Özetlersek bu evrede yapmamız gereken en önemli şey neymiş.. Yalnızken yaptığımız her şeyi onunla yapıyorken hayal etmek.. Gözlerinizi açmak başka şeylerle ilgilenip tekrar aynısını yapmak.. Neden böyle biliyor musunuz? Hani neden ara vere vere yapıyoruz.. En ufağından ders çalışmak mesela.. 50 dk çalışıp 15 dk ara verip tekrar 50 dk çalışan biriyle aralıksız 100 dk çalışan biri arasında 180 derece fark vardır. Beyninizi napıyorsunuz bir kaç dakikada olsun boşaltıyorsunuz. Deşarj olmuş halde tekrar derse dönüyorsunuz. Veya bilgisayar mesela çok oynasanız falan noluyor ısınıyor biraz soğusun diyorsunuz oyun oynamaya ara veriyorsunuz.. Bu da böyle .. Dinlenerek yaptığınız her telepati daha çok sonuç verir bize..
Birde bi laf vardır ya"Kaybettiğin an senindir" diye işte.. Bir süre onla ilgili düşünceyi kestiğiniz an onu kazanıyorsunuz bir nevi..
~İstediğiniz şey onu istemekten vazgeçtiğiniz an sizin olur~ Örnekler arttırılabilir..
Yani bu da demek oluyorki şu an yanınızda olmuyor oluşu hayallerinizde her an yanınızda olabileceği güzelliğini değiştirmiyor.. Sonuna kadar kullanın! Unutmayın sizin hayaliniz isteyin olsun!
Böylelikle hayalini başta kurarak iç dünyamızda yaşadığımız bu olay gerçek dünyada yaşamamıza yol olacaktır.. Yolu güzel döşemek lazım!
Sağlıcakla kalın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Telepati
RandomTelepati yapmaya karar verdiyseniz aşağıdaki maddeleri kabul etmiş olacaksınız. 1-)Heyecan çukuruna düşme. 2-)Hislerin yoğunluğunda artış. 3-)Belli işaretler. Dikkat! Tamamen "kendi" yöntemlerimle ve araştırdığım bilgilerle uyguladığım ve tecrübe sa...