Seni gözümde bu kadar büyütmeme aptallık diyorsan, bu senin
karakterinin küçüklüğü, benim hayal dünyamın büyüklüğüdür.
-------------
Kabullenmeli insan unutulduğunu. Kopan bir uçurtmanın ipini hâlâ birilerinin tutması neyi geri getirir ki?
--------------
En çok yarım kalmak yorar insanı. Gidişin bile yarım. . .
----------------
Her şey geçmişte kalıyor ama hiçbir şey geçmiyor.
----------------
Acım mı? Geçmedi...
Alıştım sadece.
----------------
İnsan kandırdığı insanın değerini, söylediği yalanların ucuzluğuyla bile düşürebiliyormuş anladım. Keşke beni bu kadar basite almasaydın.
------------------
Birileri sana "Yalnız değilsin; biz varız" demeye başlamışsa, gerçek yalnızlığın başlamış demektir.
-----------------
Söyle sevgili şimdi hayatında bir kayıp mıyım? Bulunmaz...Açık bir yara mıyım? Sarılmaz... Tehlikeli bir yol muyum? Gidilmez...
----------------
"Sen kolay olanı seçtin ve gittin!
Çünkü gitmek yormuyor kalmak kadar..."
----------------
Ben ki seni bulmak adına kendi benliğimi kaybettim;
çünkü (o zamanlar) buna değerdin. Öyle işte... Çok özledim...
---------------
Unutmak iyilerin intikamıdır. Unuttum seni. Yokmuşsun gibi yapmadım, yok ettim!
--------------
Sana olan aşkımı bilsen,
bana olan duyarsızlığından utanırdın.
--------------
Beni ben yapan şeyler, seni sen yapmaya yetmeyebilir...
--------------
Unutma! Sana bir yabancıyken aşık olduğun, terk ederken en iyi tanıdığındır.
bambAŞKa'dan...
---------------
Yine o ağrıyla uyandım. İnsanın içi ağrır mı hiç? Ağrıyor işte...
---------------
Her gözyaşı yenilgi değildir. İnsan bazen daha fazla dayanabilmek için ağlar.
---------------
Ben kendimi sen sanıyorken, sen kendini ne sanıyorsun?
--------------
Ben aşağı mahallenin haylaz çocuğuyum. Benden bi şiir olmaz! Bizim renklerimiz bile birbirini tutmaz. Sen beyazsın bulut gibi. Ben karayım. Ama güneş yanığı değil, kader yanığı bizimkisi. Dedim ya bi şiir olmaz benden. Aşağı mahallenin haylaz çocuğuyum ben. Yani unutulmaya hep hazırım. Gözlerime bakma! Ben kalbimden ağlarım...
Ben kalbimden ağlarım...
Bedirhan Gökçe yorumuyla,
Kahraman Tazeoğlu'nun BUKRE kitabından bir bölüm...
-------------------
"Gözlerin... bakmak için çok fazla."
--------------
Biraz da cesaretti aslında aşk. Gözünü budaktan sakınmamaktı. Ve kabullenmekti olanı da, olmayacak olanı da...
---------------
Yalnızlığı bilmekle aynı şey değildir yalnız kalmak. Gerçek yalnız, paylaşacak kimsesi olmayan değil, paylaşmak isteyebileceği kimsesi olmayandır.
---------------
Ben senden mutlu bir son değil, mutlu bir sonsuzluk istemiştim.
Anlamadın!
---------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Anlatan Şiirler (2)
PoetryBurada belirli yazarlarımızın şiirlerini paylaşacağım .. Benim cok beğendiğim ve anlamlı siirler ... Umarım sizlerde beğenirsiniz ve votelerinizi benden esirgemezsiniz :-)