Hayat Hiç Adil Değil ...

383 15 0
                                    

O öyle değil işte...

Sen şimdi belki tek elini yüzüne dayamış, moralinin içine sıçan şarkılar dinliyorsundur. Sözlere kendince anlamlar yükleyip geçmişi hatırlıyorsundur. Unutamadığın o kişinin şu anda ne yaptığını düşünüp "acaba o da beni düşünüyor mudur?" tarzı sorular soruyorsundur kendine.

Ama o öyle değil işte...

Realist bir karakterin yoksa yazının devamını okumayabilirsin, git Emre Aydın falan dinle, ne biliyim Feridun Düzağaç da olabilir.

Düşündüğün kişinin şu anda yapabileceği şeylerin ihtimallerini sıralıyorum sana, ister istemez kabulleneceksin!

● Yastığına sarılmış uyuyordur, bu en olası ihtimal.

● Yanında biri vardır sevişiyordur.

● Yanında biri vardır sevişmiştir ve yorgun bir şekilde uyuyordur.

● Yatağında elinde telefonla sevgilisiyle mesajlaşıyordur.

● Bilgisayar başındadır ve nette birileriyle makara yapıyordur

- belki de sevgilisiyle konuşuyordur -

● Cam önünde ya da balkonda sigarasını içip düşünüyordur.

- seni değil mal, umutlanma hemen -

● Dışardadır eğleniyordur.

● Televizyon izliyordur.

...

...

...

İhtimalleri istemediğiniz kadar çoğaltabilirdim, gerek duymadım.

Diyeceğim o ki; seni düşünmüyordur. Aptal aptal triplere girme yani "acaba o da beni..." diye. Düşünseydi beraber olurdunuz zaten gerizekalı.

Hiç kızma bana bunları söyledim diye, hayat hiç adil değil, bilmiyor muydun?....

Beni Anlatan Şiirler  (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin