Zaman

48 1 0
                                    

Yalnızlığın nefsine göğüs gerdikçe, ardı kesilmeyen sıralı olaylar peşin sıra devam etmeye başlıyor. Duygularınızdan, hislerinizden emin olamadığınız zamanlar sizi buluyor.. Her dibe vuruş yeni bir yükselişin başlangıcıdır, battıkça çıkmaya öğrenirsin bu hayatta. Tırmandıkça düşer, düştükçe kalkarsın bu hayat merdiveninden.. Seninle beraber tuzlu hikayelerin, hislerin, vücudun; hatta yaralarında çıkmaya çalışır bu karanlık yerden aydınlığa.
"Yukarısı aydınlık, haydi varalım." dedikçe geçiyor zaman, durakmasadan. Biraz zamanın herkese faydasının olacağını düşünürüm, bir şeyleri daha başka boyutlara sokmak birazda olsa rahatlatacaktır küçük yürekleri. Kimileri içinse zaman güzeldir, yerindedir, olduğu gibidir. Zaman eğerki hızlı akmasaydı getireceklerinden beslenemezdik. Dibe vurdurur, düşündürür, kaldırır zaman.

*******************************************

Kimi insanlar pişmanlıkları beraberinde getirir, hatalarınız olur. Aktıkça zaman bu insanların size aslında yarar sağladığını farkedersiniz. Size sağlamış olduğu aslında güçtür. Güç verir bu kişiler size, bir sonrakinde temkinli olursunuz..

eski notlarımdan ufak bir alıntı yapmak istiyorum:

"Vicdanın olmadığı yerde, insanlıkta olmazmış.. Bir yığın duygunun kaleme alındığı günlerde her şey anı değerlendirmekmiş. Vakit kollayıp, sevgiyi indirgemekmiş. Sevgi yerini ötekiye bırakıyor, öteki oluyorsunuz. Beklemediğiniz bir anda, beklemediğiniz insanlar tarafından vuruluyorsunuz; tam da  olmaz, yapmam dediğiniz bir hatayı yeniden faaliyete geçiriyor bu beklenmedik durumlar.. Kişilere tam olarak verilmemesi gerekir büyük sevgilerin, bu büyük sevgi;
büyük insanlara verilmesi gereken bir hediye olarak kalmalıdır..Karanlık bir dünyada; iyilik hükmünü sürdüremiyor yine iyiliğin önüne geçiliyor. Siz kollarınızı sakın sonuna kadar açmayın, bırakın yarım dursun, içeri girmek isteyen zaten sual etmez.."

Böylesine çıkar çatışmalarının olduğu yeryüzünde sıyrılabiliyorsan eğer, sen zaten başarmışsındır. Ayrıca; sırf gönül eğlendireyim diye kurulan o samimiyetlerin kötü kokusunu da çekmemiş olursun. Yani nefes alırsın..

Yıldız TozlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin