8

747 79 10
                                    

Petang yang tenang tercemar akibat jeritan seorang wanita..

"Arghhhhhhhhhhhhhh,pabo punya nmja,Asal ko kene muncull depan aku haaa,setelah 5 tahun aku cuba lupakan ko dan aku hampir berjaya lupakan ko knp tiba tiba jerr ko muncull dalam hidop aku balikkk,knp ko kene muncul dlm hidop aku balikk,jerit song jihyo sambil menangis"

SKIP...

Selepas jihyo selesai makan bersama family nya dia terus masuk ke bilik untuk berehat..baru sahaja dia ingin melelapkn mata dia mndapat satu mesej dari jessica..

Jumpa aku kat sungai Han sekarang-Jessica

Selepas membaca mesej daripada jessica,jihyo mengeluh sambil berkata"Aishh,mesti dia nk suh aku cite semuanya"

SKIP..

Mana la si jihyo ni ,dh la aku sejuk ni, kata jessica sambil menggigil.. Sedang dia membebel seorang diri tiba tiba ada seseorang yg melilit badannya dengan baju sejuk.. Jessica yg terkejut terus menoleh melihat siapa yg memberinya baju sejuk..

"Aishh, ko ni la jess, lain kali kalau keluar rumah malam malam pakai la baju sejuk, nasib baik aku bawak dua baju sejuk sebab aku tau mesti ko tak bawak baju sejuk punya, kata jihyo sambil menggeleng kepala"

Hehehe, aku lupa la nk bawak baju sejuk. Gamowa chingu, kata jessica..

"Ko nk jmpa aku malam malam ni knp?? ".....Aku nk ko bagi tau aku knp tadi ko badmood??.... "Aku tk ready lagi la nk citerr weyy, kata songjihyo sambil mengeluh"....pleasee hyo, kalau ko ada masalah share la ngan aku, aku ni kawan ko kn.. "Ok, fine aku cite semuanya"

FLASHBACK

"Jess, aku nk gi tandas kejap weii, sakit perut la, kata jihyo"...ha, ok ok..

Dengan sepantas kilat jihyo berlari ke tandas..

SKIP

"Fuhh, leganya lah rasaa, kata jihyo selepas keluar dari tandas"

Sedang jihyo berjalan nk balik kelas dia ,tiba tiba seseorang telah melanggarnya.. "Oi, buta kr haa main langgar langgar pulak dh, marah songjihyo "...Ko mmg dh berubah hyo..

Songjihyo yg seakan akan mengenali suara itu dengan pantas dia melihat wajah lelaki itu.. Alangkah terkejutnya jihyo setelah melihat wajah lelaki itu ..dengan pantas jihyo ingin lari dari namja itu tetapi belum sempat dia lari dia merasa seseorang telah memegang pergelangan tanggannya..

"Lepas la, ko ni sapa nk pegang pegang aku, marah jihyo"....Cepat betoi ko lupakan aku yerr atau ko pura pura tak kenal aku, kata namja itu dengan sinis... "Untuk pengetahuan ko yerr namja pabo, aku mmg tak kenal pon ko la, skang ni aku nk ko lepaskan tangan aku".....😏😏,skang aku lepaskn ko tapi aku akn pastikan yg you will bemine.. "Gila punya nmja, kata jihyo sambil berlari..

ENDFLASBACK..

Jadi ko badmood sebab dia ke??, tanya jessica... "Yess,5tahun weii aku cuba lupakn dia sikit jerr lagi aku nk berjaya lupakan tapi kenapa dia kene muncull balik dalam hidop aku, kata jihyo sambil mengalirkn air mata..

Sabar hyo, aku tau ko yeoja yang kuat,kata jessica memujuk hyo.

Bersambunggg...

Maaf kalau tak best
Abaikan typo
Maaf pendekk 😁😁😁

Saranghae,I Love You(Hiatus)Where stories live. Discover now