7

735 88 5
                                    

"Hidup ini bagai lampu dinding,yang dinyalakan di malam hari, apabila minyak sudah kering,iakan pasti padam sendiri,nyanyi song jihyo di dalm kelas"

Jessica yg sedang berborak dengan Yuna memandang song jihyo dengan pandangan yg pelikk..Jessica pergi ke tempat jihyo yg sedang menyanyi...

Oi,yg ko nyanyi lagu macam tu dh knp??insaf dh ke??,perli jessica..

Teguran jessica tidak dihiraukan song jihyo malah dia leka menyanyi sambil matanya memandang ke arah luar tingkp...

SKIP...

Jessica berasa pelik dengan sikap song jihyo yg berubah 360°...Jessica yg tidak tahan dgn sikap song jihyo terus mendepakan tangannya bagi menghalang song jihyo terus berjalan

"Ko knp jessica,tepi la aku nk lalu ni,kata song jihyo dgn tegas".....Aku takkn bagi ko jalan selagi ko tak bagitau aku knp lepas ko balik dari tandas tadi ko terus bad mood??Aku tanya ko buat bodoo jerr,jawab jessica....."Sorry jes,aku tak bersedia lagi nk cite semua ni"

Selepas sahaja jihyo habis cakap dia terus berlari meninggalkan Jessica keseorangan yg dibelenggu 1001 persoalan...

Jessica berkata di dalam hati(Jangan jangan laki tu dh kembali untuk membuktikan kata kata dia 5 tahun lepas😨😨)

FLASHBACK..

Hari ni dengan bersaksi kn semua yg ada kat sini,aku berjanji aku akn dtg balik untuk dapatkn cinta jihyo semula,kata seorg lelaki...

ENDFLASHBACK.

Bersambunggg..

Knpkh jihyo mnjadi badmood??
Benarkah tekaan jessica??
Siapa nmja yg ingin mndaptkn cinta jihyo semula??

Maaf kalau tk best ekk😥😥

Saranghae,I Love You(Hiatus)Where stories live. Discover now